IE 6 (igen igen igen...)
Fra : Lars Vestman

Dato : 17-02-02 22:09

Hej!

Det fungerer for så vidt OK hos mig, men på visse sider som fx.
www.saabklubdanmark.dk - kan jeg ikke se menuen/animeringerne øverst
på siden. Jeg ser i stedet blanke firkanter med det lille
farvebillede-ikon. Musepilen ændres heller ikke til en hånd når den
køres henover, sådan som den burde...

Jeg har forsøgt at læse mig igennem forskellige posts her i gruppen, og
mange har samme problem fornemmer jeg. Løsningen med med
"Java-scriptdebugging" fx., kan jeg ikke vælge under "avanceret"...??
Jeg har også prøvet at reparere IE 6, men uden effekt.

Jeg kører ellers Win 98 (så længe det varer..

Kom med de mest fjollede bud, da jeg ikke er nogen PC-haj, og kun har
tilegnet mig den viden man får ved alm. brug og logisk tankegang.

--
M.v.h. Lars Vestman
- - - - - - - - - - - - -

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-02 23:22

Sun, 17 Feb 2002 22:09:04 +0100, skrev "Lars Vestman"
<vestman@adslhome.dk>:

> Jeg ser i stedet blanke firkanter med det lille
>farvebillede-ikon. Musepilen ændres heller ikke til en hånd når den
>køres henover, sådan som den burde...

Prøv at kør en Windowsupdate og hent den nyeste VM (Virtuel
Machine), der vil ikke fremkomme en hånd på FPs hoverknapper.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Vestman

Dato : 18-02-02 01:44

> Prøv at kør en Windowsupdate og hent den nyeste VM (Virtuel
> Machine), der vil ikke fremkomme en hånd på FPs hoverknapper.

Thanx!!! Det virker dælme!

Så er det bare at jeg sidder og undrer mig over, hvorfor mit ugentlige
besøg på WinUpdate ikke har fortalt mig at jeg mangler VM, samt nogen af
hjælpeprogrammerne i både Win98 og IE6 ikke nævner mangelen på VM som
mulig årsag...
Jeg troede også at VM var en naturlig del af IE6, som jeg downloadede
fra Microsofts hjemmeside....
.....Nå - pointen er vel at det funker
--
M.v.h. Lars Vestman