Datakabel 5210
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 17-02-02 19:07

Kigger lidt på en 5210 og har derfor spørgsmålet:
Eer skulle vel ikke være nogle der ved hvordan det er med datakabel og 5210?
Det kunne være rart at vide om jeg skal ud og anskaffe mig et nyt eller om
jeg er så heldig at jeg kan bruge et af dem jeg allerede har?
Har Pt. til 3210, 5xxx, 6xxx, 7xxx kablet og 8xxx kabel
Da jeg synes den minder meget om 8210 kunne det jo være at det kabel ville
passe?

Er der ellers nogle der har købt denne telefon og ville skrive lidt om den?

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Morten Holm