Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Natur, vintergækker og
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-02-02 18:57

Naturen, vintergækker, arbejdsmiljøer og m.m.

- er nogle af emnerne i dagens opdatering af www.photo-gallery.dk - der
er 5 preview-ark, med 80 nye billeder optaget i uge 7 2002.

Direkte link:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Der er også sket en del på siden med foto-link, der er bl.a. kommet
mange flere beskrivelser af linksne: http://www.photo-gallery.dk/side-04.htm

Og så kan jeg røbe, at jeg har købt et Fuji FinePix 6900, og at ca.
halvdelen af de nye billeder er optaget med dette kamera.

Fuji FinePix 6900 kan jo alt det, som så mange efterlyser, det har en 6x
optisk zoom, man kan manuelt vælge tid og blænde, man kan også slå over
på manuel focus, og der er direkte søgning igennem objektivet, og så
koster det under 10.000 kr.