Hvem er billigst?
Fra : ?

Dato : 17-02-02 17:08

Jeg har købt en mobil fra Telia, men synes det er ret dyrt.

Jeg taler ikke meget i den, men sender mange sms'er - er der nogen der har
erfaring med hvilket selskab der er billigst til mit forbrug?

Tak

Fra : Michael Jensen

Dato : 17-02-02 17:36

Club Blah Blah - www.clubblahblah.dk

1,10kr. pr. minut og 0,24 øre pr. SMS!

Bruger sonofons net!

Du får 5% rabat hvis du er JubiiNation medlem - www.jubiination.dk

Fra : Henning

Dato : 18-02-02 16:26

On Sun, 17 Feb 2002 17:35:47 +0100, "Michael Jensen"
<michael-j@cool.dk> wrote:

>Club Blah Blah - www.clubblahblah.dk
>
>1,10kr. pr. minut og 0,24 øre pr. SMS!

Ahhh - du har vist fået noget galt i halsen! Det er 0,24 KR pr. minut,
dvs. 24 øre!

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Ole Geisler

Dato : 18-02-02 17:57

On Mon, 18 Feb 2002 16:26:23 +0100, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Ahhh - du har vist fået noget galt i halsen! Det er 0,24 KR pr. minut,
>dvs. 24 øre!

24øre pr. minut ?

Hvem har nu fået noget galt i halsen.......

Fra : Henning

Dato : 18-02-02 23:13

On Mon, 18 Feb 2002 16:57:24 GMT, oleg@worldonline.dk (Ole Geisler)
wrote:

>24øre pr. minut ?
>
>Hvem har nu fået noget galt i halsen.......
Ja, ja... Det tager jo noget tid at skrive en SMS Jeg mener
naturligvis 24 øre PR STK...

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : John K

Dato : 18-02-02 23:05

> Ahhh - du har vist fået noget galt i halsen! Det er 0,24 KR pr. minut,
> dvs. 24 øre!

Det er da vist dig der har fået noget galt i halsen - tjek BlahBlah's
hjemmeside.

Mvh

John K

Fra : Henning

Dato : 18-02-02 23:13

On Mon, 18 Feb 2002 23:04:47 +0100, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

>Det er da vist dig der har fået noget galt i halsen - tjek BlahBlah's
>hjemmeside.

Ja, ja... 24 øre PR STK - citat fra forsiden "Taletid 1,10 kr./min.
24 øre/SMS"
Stadig langt fra de 0,24øre, som det hele startede med.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 18-02-02 17:06

> Club Blah Blah - www.clubblahblah.dk
>
> 1,10kr. pr. minut og 0,24 øre pr. SMS!

Det kan godt være at De har de billigste enhedspriser, men oprettelsen er
væsentlig dyrere end hos Telmore. Club Blah Blah tager 199 kr for at flytte
ens nummer, hvilket så giver 25 kr's taletid. Telmore derimod koster også
199 kr, men der får man så hele beløbet (altså de 199 kr) som taletid.

Mvh
Vibeke

Fra : Kristian Svane

Dato : 17-02-02 18:09

"?" <2day@everyday.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en mobil fra Telia, men synes det er ret dyrt.
>
> Jeg taler ikke meget i den, men sender mange sms'er - er der nogen der har
> erfaring med hvilket selskab der er billigst til mit forbrug?

Hejsa,

Jeg vil anbefale http://mobile.tiscali.dk eller http://www.telmore.dk - de
ligger billigt med SMS og rimelig billigt i samtale også.

Hilsen Kristian

Fra : John K

Dato : 17-02-02 18:38

> Jeg har købt en mobil fra Telia, men synes det er ret dyrt.
>
> Jeg taler ikke meget i den, men sender mange sms'er - er der nogen der har
> erfaring med hvilket selskab der er billigst til mit forbrug?

www.telmore.dk
www.tiscalimobile.dk
www.cbb.dk

Jeg ville vælge Telmore hvis jeg var dig. Det virker som om de har fået
nogenlunde styr på tingene.

Mvh

John K

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 17-02-02 19:23

"?" <2day@everyday.com> skrev

> er der nogen der har
> erfaring med hvilket selskab der er billigst til mit forbrug?

Jeg har kun gode erfaringer med Telmore (http://www.telmore.dk).
Jeg har været kunde hos dem i snart 1½ år og kan kun anbefale
selskabet: Billig og enkel prisstruktur, god service og god
dækning.

Taletid: 1,20 kr. pr. min.
Opkaldsafgift: 25 øre pr. opkaldsforsøg.
SMS: 25 øre pr. stk.
Mulighed for udlandsopkald (koster 99 kr. ekstra i oprettelse).

Priserne gælder hele døgnet og uanset om man ringer til fastnet
eller til mobilnet. Ingen løbende abonnementsbetaling - dog er
der krav om et minimumsforbrug på 75 kr. pr. kvartal, ellers
koster det 15 kr. pr. md. at beholde nummeret.

Telmore bruger TDC's sendemaster, så der er god dækning stort
set overalt i landet.

Hvis du vil beholde dit nummer, så kan de sørge for overflytning
(det har der dog været en del problemer med, men de skulle vist
være løst efterhånden). Dog skal du selv sørge for at få fjernet
evt. SIM-lås på din tlf.

Og for en ordens skyld: Jeg har IKKE noget med Telmore at gøre
- bortset fra mit kundeforhold

Erland

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 17-02-02 21:32

> [...]
>
> Jeg taler ikke meget i den, men sender mange sms'er - er der nogen der har
> erfaring med hvilket selskab der er billigst til mit forbrug?

Jeg ville vælge TDC. Bedst dækning, og med dit forbrug, så har prisen ikke
den store betydning.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-02 22:03

Sun, 17 Feb 2002 21:31:39 +0100, skrev "Kai Hoffmann"
<kai@hoffmann.slet-dette.cc>:

>Jeg ville vælge TDC. Bedst dækning,

Telmore f.eks. benytter TDCs net, så dækningen er den samme.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 19-02-02 10:27

> Telmore f.eks. benytter TDCs net, så dækningen er den samme.

Det er så rigtigt, men det firma stoler jeg ligesom ikke rigtigt på.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : ?

Dato : 17-02-02 22:57

Tak for den fine respons - det lader til Telmore løber med roserne.........

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 17-02-02 23:26

"?" <2day@everyday.com> skrev

> Tak for den fine respons - det lader til Telmore løber med
roserne.........

Så må du jo bare håbe og bede til, at du kan slippe af med Telia. Jeg
havde et Telia-abonnement som blev opsagt pr. 1.10. sidste år, og
telefonen blev lukket som den skulle. Alligevel sender Telia mig glad og
fro månedlige abonnementsopkrævninger, på trods af adskillige
telefonhenvendelser til deres kundeservice.

mvh
Peter

Fra : Vike

Dato : 18-02-02 14:27

Yep, det er du ikke ene om. Hvis det da er nogen trøst.

Fra : John K

Dato : 18-02-02 17:31

> [...]
> fro månedlige abonnementsopkrævninger, på trods af adskillige
> telefonhenvendelser til deres kundeservice.

Min opsigelse af mit Telia abonnement forløb uden problemer.
Der vil altid ske fejl - uanset o, selskabet hedder Telia, TDC, Sonofon osv.
osv.
Det eneste brugbare i den sammenhæng er at sammenligne fejlprocenten.

Mvh

John K

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 18-02-02 19:27

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev

> Det eneste brugbare i den sammenhæng er at sammenligne fejlprocenten.

.... som burde være 0.

mvh
Peter

Fra : John K

Dato : 18-02-02 23:07

> ... som burde være 0.

Det er vist utopisk - det er menneskeligt at fejle - også hos
teleselskaberne - at de så er utrolig dårlige til i visse situationer at
indrømme når de har begået en fejl er så en anden side af sagen.

Mvh

John K

Fra : Otto J.

Dato : 19-02-02 08:56

> Min opsigelse af mit Telia abonnement forløb uden problemer.
> Der vil altid ske fejl - uanset o, selskabet hedder Telia, TDC, Sonofon
osv.
> osv.

Sjovt det altid er Telia der nævnes i netop denne sammenhæng. Jeg har
iøvrigt samme problem.

Mvh. Otto

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 21-02-02 00:10

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev

> Sjovt det altid er Telia der nævnes i netop denne sammenhæng. Jeg har
> iøvrigt samme problem.

Skriv et brev til konst. direktør i Telia Mobile, Terje Christoffersen og
klag din nød - jeg har gjort det med succes.... (Utroligt, at det er
nødvendigt.)

mvh
Peter