Netværk mellem 2 pc'er samrtidig med ADSL?
Fra : B. Frost

Dato : 25-01-01 10:20

Hejsa.

Jeg har gennem et stykke tid haft netværk mellem mine to pc'er.
Nu har jeg så fået ADSL fra CyberCity og har koblet begge pc'er på nettet
via en Hub.
CyberCity ADSL er sat op til automatisk at hente en IP adresse. Wins er
deaktiveret. Der er ingen gateway og DNS er også deaktiveret.

Hvordan kan jeg reetablere mit netværk mellem mine to computere (så jeg kan
bruge den printer som er koblet til den ene pc, fra begge maskiner), uden at
det ødelægger ADSL forbindelsen på nogen af maskinerne?

På forhånd tak
B. Frost

Fra : Thomas - Ford Sierra~

Dato : 25-01-01 22:12

> [...]
> CyberCity ADSL er sat op til automatisk at hente en IP
adresse. Wins er
> deaktiveret. Der er ingen gateway og DNS er også

Har du en router eller ATM-kort....hvis sidste stående,
hvordan installeres en deling af ADSL forbindelse mellem de
to computere da? Da jeg har et netværk bestående af to
computere forbundet via en hub, ville jeg blive glad for en
vejledning i hvorledes disse kan dele min ADSL
(TeleDanmark)-forbindele.

Med venlig hilsen

Thomas Krath Knudsen
http://xr4i.private.dk (Ford Sierra XR4i 2.8 V6)