Mailserver på netexpress
Fra : Jesper vels

Dato : 17-02-02 15:46

hej

Kan man godt sætte en mail server op på en netexpress adsl?

/jesper Vels

Fra : Jens

Dato : 17-02-02 16:00

"Jesper vels" <jesper@velsdata.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Kan man godt sætte en mail server op på en netexpress adsl?

Ja, det kan man godt. Man skal dog være opmærksom på at DNS MX oplysningerne
for domænet skal være specielle, mens læs denne:
http://www.csirt.dk/docs/netexpres-mx1.pdf

Jens

Fra : Highlander

Dato : 17-02-02 16:29

"Jens" <jens@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
oplysningerne
> for domænet skal være specielle, mens læs denne:

Hov
gider du lige forklare det som om jeg var 7 år og ikke ved noget om
indernættet ?
hvis jeg nu har en fast ip og et domæne ... er det muligt for ikke særlig
edb/intetnet kundige at lave en mailserver ? via netexpress ? eller skal jeg
bare droppe det og tage et hotel ?

evt. svar må gerne være med mere end enstavelses ord eller med henvisning
til sider ligende den tidligere henviste !

highlander

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-02-02 18:00

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> eller skal jeg
> bare droppe det og tage et hotel ?

Det vil under alle omstændigheder nok være det bedste og nemmeste
(medmindre du har brug for specielle ting)

> evt. svar må gerne være med mere end enstavelses ord eller med
henvisning
> til sider ligende den tidligere henviste !

Jeg har lidt:
www.makr.dk/?backupmx

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-02 16:35

17 Feb 2002 14:45:57 GMT, skrev jesper@velsdata.dk (Jesper
vels):

>Kan man godt sætte en mail server op på en netexpress adsl?

Kig i news:tele.internet.adsl og finder du ikke et brugbart svar,
så stil det der.
--
med venlig hilsen
Knud