Train Simulator på WIN2000?
Fra : Dan Andersen

Dato : 17-02-02 15:48

Kan det virkelig være rigtigt at MS Train SIM IKKE kan køre på WIN2000 ??
Programmet går ned hvergang jeg forsøger at vælge togtype og prg. skal
initialisere.
Desuden skifter opløsningen til 800x600 !!!!!
Jeg har opdateret WIN2000 med alle MS opgraderinger via nettet.

Hvad er der galt og hvordan kan jeg løse dette problem?? At opgrade til ME
eller XP er ikke nogen løsning, da jeg kører et par appl. der kører i DOS !
Dan Andersen, Boks 109, 3060 Espergærde
Tlf.: 4913 5555, Fax: 4913 3455, Mobil: 4011 4555
Hjemmeside: www.dbamott.dk
Se også flg. sider: www.regnvand.dk - www.agenda21helsingor.dk -
www.tandlaegelyngby.dk - www.cafezugarbaby.dk -
www.bastetogbundet.dk

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 17-02-02 17:21

Hej Dan
Det kan ikke være det der er problemet: jeg kører Trainsim under W2K uden problemer!
JJ

Fra : Andrew

Dato : 18-02-02 13:00

Hvordan er spillet???

mvh Anders

Fra : mhv_omjk alias Micha~

Dato : 19-02-02 10:26

Det er absolut en oplevelse, men det er godt at vide en lille smule om tog
for så kan det godt være en lille smule kompliceret at finde ud af i
starten, men bortset fra enkelte småfejl i de danske patches, så er det
absolut et spil der er pengene værd.

mhv_omjk alias Michael hvidberg

Fra : Thf

Dato : 18-02-02 16:23

> [...]
>initialisere.
>Desuden skifter opløsningen til 800x600 !!!!!
>Jeg har opdateret WIN2000 med alle MS opgraderinger via nettet.
Prøv at sætte din refresh rate til 72khz eller 75 khz på desktoppen, og i
spillet, W2000 er tilsyndeladende ikke alt for glad for 85mhz+ .

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S