Kære læsere!
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 17-02-02 14:12

Kære læsere!

Det har været en fornøjelse at møde jer her i Kirsten-sagaen, som vores
lille eventyr om skærmtrolden Kirsten er blevet kendt.

Især var det rart, at I omsider fik lukket 'Kirstens' internetforbindelse,
så vi slap for flere af hendes antisemitiske skriblerier (der, som en af jer
så rigtigt anførte, mere hørte hjemme på et offentligt toilet).

Imidlertid er der et andet problem med hendes udtalelser.

For det var jo hverken 'Kirsten' eller undertegnede, der fandt på dem.

Det var Martin Luther. Og Jesus af Nazareth.

Så vi kan sikkert blive enige om, at der nu er faldet folkelig dom for, at
Den Danske Folkekirke er funderet på antisemitisk hade-litteratur, og at
dens stiftere faktisk var så rabiate, at de ikke længere kan citeres
offentligt.

Det gælder naturligvis ikke kun Jesus og Luther. Tværtimod er adskillige af
Bibelens forfattere medskyldige i opfordring til de forbrydelser mod
menneskeheden, der danner kulturgrundlaget for det moderne samfund. Og dét
skal ikke længere skjules under kirkernes marmorgulve og menighedsrådenes
ægte tæpper.

Derfor vil jeg bede jer lægge vejen forbi www.horrorcomix.com/danish.htm og
nederst på siden klikke jer ind i SNOW WHITE FOUNDATION -- en nystartet
menneskerettighedsorganisation, der vil tage initiativ til en frisk haglbyge
af retssager mod det internationale kristne samfund.

Formålet med retssagerne bliver én gang for alle at påvise, at:

1) kristendommen er en hoax baseret på godtroenhed, udbredt ved terror og
opretholdt med indoktrinering;
2) dens kirker er professionelt designede front-organisationer for verdens
største multi-nationale firma;
3) den tilskynder sine sympatisører til accept af en bred vifte af
kriminelle forhold, herunder antisemitisme, anden diskrimination og mord;
4) den støtter udbredelsen af aids, bekæmper ytringsfriheden, fungerer som
kontaktbureau for pædofile og neddysser sager om præsters seksuelle overfald
på børn, syge og demente gamle;
5) den danner grobund for eksplosive nationale og globale konflikter.

Så vær med til at gi' Snow White Foundation en rigtig god start!

Min egen visit her på usenet er ved at være forbi for denne gang -- og jeg
tvivler også på, at Tanne og Kirsten får lyst til at blande sig igen
foreløbig.-} Men hvad deres opponenter angår, vovede et par af dem sig nok
lidt vel langt ud i kampens hede, så for dem er sagaen ikke helt slut endnu.

Det er den heller ikke for tre af Kirstens mere forsigtige
romanfigur-kollegaer, så de fortsætter løjerne på nettet, som de har gjort
det i årevis; to af dem skriver i de internationale nyhedsgrupper; den
tredie i de danske. Og om denne tredje muldvarp nu er Anders Peter Johnsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup, Andreas Falck, eller måske en helt fjerde, det
må I vente lidt med at få opklaret -- foreløbig er det nok at vide, at den
vil gøre sit bedste for at fylde jer med løgn!

For husk det nu: Alt er eventyr, og den, der skriver det bedste, styrer
verden!

Vi ses i Snow White Foundation!
Søren
mosegaard@horrorcomix.com

Fra : Enzo

Dato : 17-02-02 14:39

"Søren Mosegaard" <mosegaard@horrorcomix.com> wrote in message
> [...]
> vil gøre sit bedste for at fylde jer med løgn!
>
> For husk det nu: Alt er eventyr, og den, der skriver det bedste, styrer

.....Hvilken film?

Fra : Rhythm

Dato : 17-02-02 16:50

>en masse snippen og rippen væk<
> ....Hvilken film?

Mel Brooks skøre verdens historie.
Der møder han Jesus. Husker du ikke det ?

Og SnowWhite ? Er det ikke en virus man skal undgå at få ind på sin computer
?

Mvh
Rhythm

Nå jo: [PLONK] til dig Søren Mosegaard

Fra : Torben Larsen

Dato : 17-02-02 15:27

"Søren Mosegaard" <mosegaard@horrorcomix.com> wrote in message
> Kære læsere!
[snip]

*PLONK*

Torben

Fra : Tina

Dato : 17-02-02 16:31

"Søren Mosegaard" <mosegaard@horrorcomix.com> skrev i

>en masse plidder-pladder, der ikke omhandler film<

Søg hjælp!

*PLONK*

Tina

Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 17-02-02 15:47

> [...]
> så rigtigt anførte, mere hørte hjemme på et offentligt toilet).
>
> Imidlertid er der et andet problem med hendes udtalelser.
[SNIP en vældig masse ævl og kævl]

Hold da helt fast!
Den er da vist helt bims.

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Mogens

Dato : 17-02-02 16:07

On Sun, 17 Feb 2002 14:11:34 +0100, "Søren Mosegaard"
<mosegaard@horrorcomix.com> wrote:

>Kære læsere!

Oh no, not another one.
Here we go again.

Plonk ! ! !

Fra : Kong Kent

Dato : 17-02-02 16:52

"Søren Mosegaard" <mosegaard@horrorcomix.com> skrev i en meddelelse
> Kære læsere!
<snip> En masse ævl :)

Er det ikke lidt deja-vu? Jeg synes jeg kan genkende den slags ligegyldige
skriverier. Bo Warming, kan I huske ham? :)
Mon det er en discipel der er gået egne veje og startet sin egen forretning?
*GG*

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : nikolaj borg

Dato : 17-02-02 17:45

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message

> [...]
> skriverier. Bo Warming, kan I huske ham? :)
> Mon det er en discipel der er gået egne veje og startet sin egen

Det er en fundamentalistisk religiøs udbryderfraktion.

/Nikolaj

Fra : damn

Dato : 17-02-02 17:47

Hvordan bliver man medlem og får man lov til at komme med på korstog??

Johs

Fra : Jesper Winding

Dato : 17-02-02 18:36

Jeg vil ha' en af de der kitler med det røde kors!

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : damn

Dato : 17-02-02 21:11

ja netop og kunne det så ikke være rigtig kinky ikke at have noget
indenunder og så gå rundt til små drenge og trylle guldur frem til dem og
så.....

<3c6fe9cc$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Rhythm

Dato : 17-02-02 23:06

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan bliver man medlem og får man lov til at komme med på korstog??
>
> Johs

Husk at Indiana Jones ikke er med på korstoget

Rhythm

Fra : Mikkel Winther

Dato : 17-02-02 23:11

"Søren Mosegaard" <mosegaard@horrorcomix.com> wrote in message