Kan ikke oprette mappe??
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 25-01-01 09:39

Hej Jeg anvender FP2000 og forsøger at hente vores web som import (det
lykkedes fint i fp98), men jeg får fejl: Kai ikke oprette mappen - når
importeringen påbegyndes?

Kan nogen hjælpe?
På forhånd tak

John Senius-Jørgensen

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 15:35

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 29-01-01 15:35

Ja det er prøvet, men uanset hvad jeg foretager mig, så kan jeg ikke "komme
ind i" menupunktet: Funktioner - Sikkerhed.

Det er her at man kan angive, at der skal oprette et password til
mappen/subdomaine.

Hvordan kommer jeg evnt. til at redigere på selve serveren (realtid), ved
forsøg fårm jeg meddelelsen at serveren er beskyttet med password, men det
har jeg - jeg får blot ikke nogen mulighed for at indtaste det.

I´m in deep shit!