PC kontra PSX 2
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 17-02-02 13:21

Hej
Er der nogen i denne guppe der kan fortælle mig hvilke
specifikationer en pc skal have for at være en Playstation 2 overlegn??

Fra : Tobbi

Dato : 18-02-02 18:14

det er vist lidt svært at sammenligne...
efter min mening !

Fra : Gichael

Dato : 18-02-02 19:19

Tja.. efter min mening er det også svært at sammenligne.

Men vi kan f.eks se på Microsofts X-Box.. Det er en 700MHz P3 med Nvidia
chipsæt. Jeg mener at det er 20gb hdd.

Mvh Michael

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-02-02 21:34

Okay, men hvad med grafikkort, er der da en
tommelfingerregel for hvor stort et man skal købe for at være med.

Fra : Mercenary

Dato : 23-02-02 00:59

Har du ikke lært det endnu ??
Har man først købt en PC er man aldrig med.... medmindre man har en
årsindkomst som det samlede A.P. Møller. Det går simpelt hen for hurtigt.
Min maskine er 8 mdr gammel. Processorhastigheden er steget med 1GHz siden
da. Der er kommet ca 4 nye kort i Geforce serien (Har GF3 standard). Og
bushastigheden hedder efterhånden 200MHz+ og med DDR ram.

Men jeg mener ikke at man kan sammenligne de to maskiner idet en PS2 er en
PS2 ligegyldigt hvem der ejer den. Og de fleste PC'ere til spilbrug er som
regel custom-made så der er en trilliard eller flere kombinationer af
hardware

PS2 er en fed maskine. Idiotsikker.... som PS1 og alle de andre
konsolmaskiner (måske lige med undtagelse af kryds-kassen, som sikkert går
ned med BSOD *GG*)
Der bliver lavet mange fede titler til PS2'eren som aldrig bliver
konverteret til PC, og mange af de spil der bliver konverteret ender som den
rene katastrofe. (Resident Evil serien f.eks. og Metal Gear Solid)

/Merc