Jackass - the movie...
Fra : Morten DH

Dato : 17-02-02 13:12

Så lige i M! at de planlægger subj. men kan ikke finde noget på IMDB - nogen
der har noget konkret info?

Det bliver for sejt - jeg sidder der i hvert fald til premieren....

Fra : psycrow

Dato : 17-02-02 13:29

Er der ikke noget med at de vil lave hele tre af slagsen?

Fra : Kasper Aae

Dato : 18-02-02 09:14

On Sun, 17 Feb 2002 13:29:13 +0100, "psycrow" <bozo@worldonline.dk>
wrote:

>Er der ikke noget med at de vil lave hele tre af slagsen?

Ja, de skyder dem vist alle på samme tid, og udgiver dem så med et års
mellemrum....øh...nå nej.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Wertigo

Dato : 17-02-02 15:32

Morten DH <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4o6rv$ltb$1@sunsite.dk...
> Så lige i M! at de planlægger subj. men kan ikke finde noget på IMDB -
nogen
> der har noget konkret info?
>
> Det bliver for sejt - jeg sidder der i hvert fald til premieren....

Prøv at se på Coming Attractions:

http://www.corona.bc.ca/films/filmlistingsFramed.html

Hvis du leder under titel, så finder du en side, der hedder Jackass. Der er
ikke ret mange informationer, men der er dog en begyndelse. Og siden skal
nok blive opdateret, når der kommer mere frem.

MvH Mikkel

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 18-02-02 10:30

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> wrote in message
<snip fint link>
> Og siden skal nok
> blive opdateret, når der kommer mere frem.

Og dog... det har da ikke opdateret deres Indy 4-info.

Mvh

Anders

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 18-02-02 10:30

Du kunne evt. også søge efter kyc eller kill yourself camp! Dem er der i
hverfald udgivet tre af, men de er uden Johnny, men meget vildere end det de
har vist på MTV. Jeg nævner i flæng bræk og sperm...........

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 18-02-02 10:39

Jakob Strandgaard Andersen skrev:

> Du kunne evt. også søge efter kyc eller kill yourself camp!

CKY - ikke "kyc".

> Dem er der i hverfald udgivet tre af, men de er uden Johnny,
> men meget vildere end det de har vist på MTV.

Ja, de er pænt gang i den. Jeg forstår bekymringen hos Bams mor over
CKY, efter at Bam har vækket faderen ved at tisse ham i hovedet.

--
Mvh. Peter

Fra : Casper Lyngsø

Dato : 18-02-02 10:39

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
de
> har vist på MTV. Jeg nævner i flæng bræk og sperm...........

Camp Kill Yourself (CKY) Landslide - som er navnet på Bam's storbrors band

Caz