TEMPERATUR
Fra : Jens

Dato : 17-02-02 11:45

Hej

Der må være en her inde,
som kan fortælle mig hvorfor Asus Probe
(den som ligger på drive CD til mit MB P4T-e)
Viser at min CPU 1,6A Northwoods er over 50 grader.
Når MBM 5 og SiSoftware Sandra 2002 Professional viser at min CPU er under
30 grader.

PFH
Jens

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 17-02-02 11:59

"Jens" <jenses@"FJERNES"indbakke.dk> skrev

> [...]
> Viser at min CPU 1,6A Northwoods er over 50 grader.
> Når MBM 5 og SiSoftware Sandra 2002 Professional viser at min CPU er

Det ser ud til at MBM5 og SiSoft Sandra bytter rundt på CPU og
bundkort-temperatur. (MB temp er i mange programmer = CPU temperatur.)

mvh
Peter

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-02-02 12:14

Chuke Mimergolf wrote:

<snip>
> Det ser ud til at MBM5 og SiSoft Sandra bytter rundt på CPU og
> bundkort-temperatur. (MB temp er i mange programmer = CPU
> temperatur.)
<snip>

Årsagen til dette er såmænd at fabrikanterne forbinder de
enkelte probes lidt forskelligt, f.eks. som det er tilfældet med
KT-133(A)-boards:

MSI og ECS: Temp1 er CPU og Temp2 er Sys.

Næsten alle andre: Temp1 er Sys og Temp2 er CPU.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : LHZ

Dato : 17-02-02 22:16

Min P4 temperatur under WinXP er 40 grader, den kommer op på 53-54 grader
maks. når cpu'en kører på fuldkraft (100%).
Bruger også Asus Probe.

--
..