Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
'Digital filmpatron'
Fra : Lars Lund

Dato : 25-01-01 08:42

For et par år siden har jeg set en foromtale af et interessant
fotoprodukt: En slags digital filmpatron.
Ud af patronen stak et stykke "film", som - når patronen sad på plads i
kameraet - sad på filmens plads under optagelse. Når man havde taget
sine billeder, en 20 stykker, tog man "filmpatronen" ud og downloadede
billederne til sin PC via et specielt kabel og interface.

Jeg har glemt navnet på produktet - og har ikke set det siden. Kan nogen
hjælpe??

Med venlig hilsen
Lars Lund

Fra : Fotografering.org

Dato : 25-01-01 08:39

> Jeg har glemt navnet på produktet - og har ikke set det siden. Kan nogen
> hjælpe??

http://www.siliconfilm.com/

De er tættere på salg end nogensinde, men man tvivler stadig!

Fra : Thomas Lytje

Dato : 25-01-01 10:10

"Fotografering.org" <info@fotografering.org> skrev i en meddelelse
> [...]

En kanonide.
Men 1,3 Megapixel, kun 24 billeder og ikke på gaden endnu...
Der er dog gode muligheder i sådan et produkt. Nem og relativ billig
opdatering (kamerahus, linse m.m. er jo det samme). - Dog har man ikke samme
fordele som ved et rigtigt digital kamera (se billederne med det samme, slet
dem der ikke duer m.m.)

Alt i alt - jeg ser frem til at produktet kommer på gaden. - Jeg er ikke
sikker på at jeg køber det, men afhængig af prisen naturligvis tror jeg at
der er mange muligheder i produktet.

> http://www.siliconfilm.com/
>
> De er tættere på salg end nogensinde, men man tvivler stadig!

Med venlig hilsen
Thomas Lytje