B/B
Fra : steen@sjdarta.dk

Dato : 16-02-02 22:59

er der nogen der er intreseret i at bytte jeg Har en Denver DVD Kodefri
med 5 film og er intrseret i et Akvarie min 140l med alt tilbehør.jeg
befinder mig i Helsingør
Hilsen jette

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 17-02-02 01:26

<steen@sjdarta.dk> wrote in message
> [...]
Kodefri
> med 5 film og er intrseret i et Akvarie min 140l med alt tilbehør.jeg

Hej Jette.
Er du bange for at vi ikke lige kunne finde ud af at læse dit første indlæg,
for ikke at snakke om nr 2, så du lige måtte hive nr 3 ind, også ???
Hilsen Ditte

Fra : Madsen

Dato : 17-02-02 02:34

Ditte Cecilie Simonsen skrev:

> Er du bange for at vi ikke lige kunne finde ud af at læse dit
> første indlæg, for ikke at snakke om nr 2, så du lige måtte
> hive nr 3 ind, også ???

Ja, og så endda i den forkerte gruppe.

Madsen.