Shaolin soccer
Fra : John Hinge

Dato : 16-02-02 22:55

Jowjow.
Det var dog en øhm.. pudsig film.
Meget meget grineren sine steder.. Jeg ved ikke rigtig hvad det var
jeg forventede, men den er dog dybt anderledes
Nok den særeste 'sportsfilm' jeg til dato har set..
Og tekstningen... uhauhauha....
Jeg kan af gode grunde ikke rigtig udtale mig om hvorvidt oversætteren
sådan set er korrekt, idet jeg ikke rigtig forstår canton kinesisk.
Men det er nok det mest ubehjælpsomme engelske jeg har set længe.
Det øgede absolut morskaben sine steder.
Afgjort underholdende 112 minutter.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-02-02 08:41

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
> [...]
> John Hinge - shayera / .sPOOn.
> On usenet I represent no one but myself.
> "Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Jeg har selv lige fået den på DVD og den er ganske morsom. Og ja teksten er
mildt sagt dårlig og man skal godt nok læse engelsk hurtigt for at følge med
visse steder.