Eudora spørgsmål
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-02-02 20:51

Når man modtager en mail i Netscape 4.7X hvor der fx. står 20 andre
modtagere, som man kan se, så kan man via Add all to address book drøne
dem alle på plads uden problemer. Men hvordan foretages den manøvre
egentlig i Eudora 5.1 ?

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-02 02:09

> [...]
> modtagere, som man kan se, så kan man via Add all to address book drøne
> dem alle på plads uden problemer. Men hvordan foretages den manøvre

Jeg kan ikke lige finde det, så jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre.
Du kan i hvert fald markere alle adresserne og så vælge "Make Adress
book entry of selection". Hold skiftetasten nede, og gå ind i Special
menuen. Det laver bare en gruppe med et fælles nickname af alle
grupperne.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark