Diablo II
Fra : Normnn Hansen

Dato : 17-02-02 01:59

Jeg har prøvet at lave nogle runeord til at sætte ind i nogle Socket ting,
men uden held.
Jeg følger en liste på internettet for at få de rigtige ord i den rigtige
rækkefølge.

Jeg har f.eks. prøvet at lave NADIR med en NEF og TIR rune.

Nogle idéer?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-02-02 18:15

Normnn Hansen wrote:

> [...]
> rækkefølge.
>
> Jeg har f.eks. prøvet at lave NADIR med en NEF og TIR rune.

Du kan bruge runewords på alm. socket items(grå) og ikke på fx. magiske(blå), kunne det tænkes det var problemet.

Fra : Devast8or

Dato : 16-02-02 18:21

Hvilken version af spillet kører du? Hvis du spiller single player kan du
ikke bruge runewords medmindre du har version 1.09. Hvis du har version 1.09
lyder det som om iddqd@worldonline.dk har ret.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter T.

Dato : 16-02-02 23:11

"Normnn Hansen" <normann@tdcadsl.dk> wrote in

Ret din dato på din pc, så dit indlæg ikke ligger øverst.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>