Hjælp til tydning - FT1840 Komdrup Sogn
Fra : Michael Holtegaard

Dato : 16-02-02 16:26

Kære NG,

Jeg er ved at ligge sidste hånd på FT1840 Komdrup Sogn, men behøver lidt
input til at tyde 4 personer.

Jeg har lagt en html side op i dk.binaer.historie

På forhånd tak for hjælpen

mvh
Michael Holtegard

Fra : Michael Holtegaard

Dato : 16-02-02 16:30

Hmmm,
Jeg har lige sendt den en gang til, da jeg åbenbart ikke fik billederne med.
MEN nu fylder den til gengæld næsten 4 MB, så hvis du sidder med et gammelt
modem, må du nok hellere springe over..

mvh
Michael Holtegaard

Fra : Hans Martin Laustsen

Dato : 16-02-02 17:21

Den Sat, 16 Feb 2002 16:25:44 +0100, Michael Holtegaard skrev:

>Kære NG,
>
>Jeg er ved at ligge sidste hånd på FT1840 Komdrup Sogn, men behøver lidt
>input til at tyde 4 personer.
>
>Jeg har lagt en html side op i dk.binaer.historie

Her er mit bud

1.
Lotte Ferch
2.