Siemens S40 voice dial ??
Fra : Dr. Ralph

Dato : 25-01-01 06:40

Nu har jeg set på både Siemens egen site og flere andre- men ikke
fundet noget sted, hvor det er angivet, at Siemens S40 har voice-dial
- kan det virkelig passe ??

Jeg mener en professioenel business mobil med triband, high speed data
og outlook synkroniseringsmuligheder og så IKKE voice dial - SAY WHAT
?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 25-01-01 09:30

"Dr. Ralph" <dr.ralph@remove.mail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg set på både Siemens egen site og flere andre- men ikke
> fundet noget sted, hvor det er angivet, at Siemens S40 har voice-dial
> - kan det virkelig passe ??

Ja, S40 har IKKE voice dial.

> Jeg mener en professioenel business mobil med triband, high speed data
> og outlook synkroniseringsmuligheder og så IKKE voice dial - SAY WHAT

Hvor mange bruger det?

\MK

Fra : Dr. Ralph

Dato : 26-01-01 05:05

>Hvor mange bruger det?
>
>\MK

Jeg må indrømme, at jeg bruget det ret ofte - og set i lyset af, at
næsten alle nye mobiler er udstyret med det - så kan det undre, at S40
mangler det.
Siemens SL45 har fået 20 stemmestyrede opkaldsnumre.

SL45 bliver min næste mobil - S40 er dumpet - men ikke bare på grund
af manglende voice dial - men det var nok bare pirkken over i'et.
Med mindre S40 bliver prissat 2500 kr eller under.

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 26-01-01 13:21

> [...]
> af manglende voice dial - men det var nok bare pirkken over i'et.
> Med mindre S40 bliver prissat 2500 kr eller under.

Vil du give 5000,- for en SL45?

\MK

Ps. Hvad vil du give for en brugt S40? (Ikke simlocked!)

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-01-01 11:17

>Vil du give 5000,- for en SL45?
>
>\MK
>
>Ps. Hvad vil du give for en brugt S40? (Ikke simlocked!)

JA !
Men 4199 kr incl moms kan altså gøre det - set hos sonofon med variant
(25 kr pr. måned).

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-01-01 15:29

Hej...

Dr. Ralph <dr.ralph@remove.mail.com> wrote:

>Jeg må indrømme, at jeg bruget det ret ofte - og set i lyset af, at
>næsten alle nye mobiler er udstyret med det - så kan det undre, at S40
>mangler det.

Uden at vide det, så kunne det måske skyldes at S40 jo efterhånden er
ved at være en "gammel" telefon ! - eet år eller mere ? (Morten ?)
Oprindeligt var den jo udviklet som en Bosh telefon - resten af
historien kender vi jo..

>Siemens SL45 har fået 20 stemmestyrede opkaldsnumre.

Jeg syntes jeg så SL45 til kr. 4449,- uden abb. og incl. moms på Wol's
nye mobilshop igår...

www.mobile.worldonline.dk
--
M.v.h. Ole

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 27-01-01 10:04

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved at være en "gammel" telefon ! - eet år eller mere ? (Morten ?)
> Oprindeligt var den jo udviklet som en Bosh telefon - resten af

Første officielle pressemeddelelse sagde 1. april 2000.

(Hvorfor mon den dato blev valgt?)

> Jeg syntes jeg så SL45 til kr. 4449,- uden abb. og incl. moms på Wol's
> nye mobilshop igår...

Mobilix har den til ca. 5K

\MK