Hvorfor kun 511
Fra : Hans Lund

Dato : 16-02-02 12:52

Hvorfor kan jeg kun få vist 511 meddelser i denne gruppe?
Hvergang den kommer over 511 bliver de ældste meddelser slettet.
Jeg får meddelserne over Stofanet.

Hans Lund

Fra : Knud Aagaard

Dato : 16-02-02 17:07

Hej
On Sat, 16 Feb 2002 12:52:07 +0100, "Hans Lund" <hanslund@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Hvorfor kan jeg kun få vist 511 meddelser i denne gruppe?
>Hvergang den kommer over 511 bliver de ældste meddelser slettet.
>Jeg får meddelserne over Stofanet.
Prøv
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
der er der sikkert nogle kloge hoveder som kan hjælpe dig

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Grete Talbro

Dato : 16-02-02 20:29

"Knud Aagaard" <knud@knudaagaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøv
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
> der er der sikkert nogle kloge hoveder som kan hjælpe dig

Hvis du læser nyheder fra Outlook Express
Prøv nyhedsserveren sunsite.auc.dk
Har haft 3 forskellige udbydere og altid brugt ovenstående

Vh Grete Talbro

Fra : Hans Lund

Dato : 16-02-02 22:14

Hej
prøvede sunsite.auc.dk og fik 1526 meddelser

Tak for hjælpen
hans Lund

Fra : Alf Christophersen

Dato : 23-02-02 12:30

On Sat, 16 Feb 2002 12:52:07 +0100, "Hans Lund"
<hanslund@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvorfor kan jeg kun få vist 511 meddelser i denne gruppe?

Mest sannsynlig fordi din leser har blitt satt opp til å kun vise deg
de seneste 500 mail eller noe slikt. Newslesere kan settes opp til å
ta vare på de X siste, de X gamle dage og nyere, X antall byte mye i
filen etc. etc. Sjekk ditt oppsett for konferansen. Likeså kan man
variere hvor mange nye man vil laste ned etc.