Nokia 6510
Fra : Brian Luckow

Dato : 16-02-02 11:19

Hej!

Nogle der ved hvornår ovennævnte er at finde i butikkerne herhjemme?

Og hvad kommer den til at koste i forholde til f.eks. en 6310 og en 8310?

Mvh., Brian Luckow

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-02-02 13:00

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Nogle der ved hvornår ovennævnte er at finde i butikkerne herhjemme?
>
> Og hvad kommer den til at koste i forholde til f.eks. en 6310 og en 8310?

Hej.

Den dukkede op i nogle butikker i går, fredag.
Pris uden abbo ca 3700,-

--
Mvh Henrik.

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 16-02-02 16:27

Jeg købte den i går hos teledanmark for 2995

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-02-02 17:54

"Jesper Thomsen" <jesper@jesper.jesper> skrev i en meddelelse
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg købte den i går hos teledanmark for 2995

Med eller uden abbo ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 16-02-02 19:20

Hej igen
Pris hos Teledanmark med abb. DKK 2995 uden abb. DKK 3295

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-02-02 20:54

"Jesper Thomsen" <jesper@jesper.jesper> skrev i en meddelelse

> Jeg købte den i går hos teledanmark for 2995

Og hvordan er den så ?

--
Mvh Henrik.