Telmore nede??
Fra : Dennis Lange

Dato : 16-02-02 11:02

Godmorgen...

Er jeg den eneste, der ikke kan komme ind på Telmore's hjemmeside?? Jeg får
en hvid side hvor der bare står Shopmore.dk og så er det det...
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Claus Rolsted

Dato : 16-02-02 13:07

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Godmorgen...

God dag.

> Er jeg den eneste, der ikke kan komme ind på Telmore's hjemmeside?? Jeg
får
> en hvid side hvor der bare står Shopmore.dk og så er det det...

Ja, det tror jeg, du er. Jeg kan sagtens komme ind.

Claus Rolsted

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-02-02 13:17

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
> Ja, det tror jeg, du er. Jeg kan sagtens komme ind.

Hmm... det var ikke lige det jeg ville høre...

Kan stadig ikke komme ind via www.telmore.dk har dog i mellemtiden fundet ud
af at jeg sagtens kan bruge www.tellmore.dk
Det er ikke tilfældigvis den du bruger vel?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-02-02 13:49

Dennis Lange skrev:

>Hmm... det var ikke lige det jeg ville høre...

Skal vi skrive at vi ikke kan komme ind selvom vi kan?!

>Kan stadig ikke komme ind via www.telmore.dk har dog i mellemtiden fundet ud
>af at jeg sagtens kan bruge www.tellmore.dk
>Det er ikke tilfældigvis den du bruger vel?

Disse to domænenavne peger på samme IP - så jeg tror det er hos dig
problemet ligger. Prøv at trykke F5 og måske Ctrl-F5 når du har tastet
adressen ind.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-02-02 14:13

> Skal vi skrive at vi ikke kan komme ind selvom vi kan?!

Nej, du ved vist også godt det ikke var det jeg mente

> Disse to domænenavne peger på samme IP - så jeg tror det er hos dig
> problemet ligger. Prøv at trykke F5 og måske Ctrl-F5 når du har tastet
> adressen ind.

Ctrl+F5 virkede.... Hvilken funktion gør, at det pludselig virker?

Mht. telmore/tellmore: Når jeg gik ind via tellmore og trykkede på linket
til "forside" fik jeg samme hvide side (det henviser til telmore.dk).

Fra : Claus Rolsted

Dato : 16-02-02 17:29

> Ctrl+F5 virkede.... Hvilken funktion gør, at det pludselig virker?

Det nævnte problem er skitseret længere nede i en anden tråd. Det har vist
noget at gøre med, at cachen skal genindlæses (eller noget i den retning).
Og det sker så ved at trykke F5 eller Ctrl+F5, som Lasse nævnte.

Claus Rolsted

Fra : Dennis Lange

Dato : 16-02-02 17:38

> [...]
> noget at gøre med, at cachen skal genindlæses (eller noget i den retning).
> Og det sker så ved at trykke F5 eller Ctrl+F5, som Lasse nævnte.

Ok så blev jeg så meget klogere.... Tak til både dig og Lasse...

Fra : Morten Juel

Dato : 20-02-02 00:00

> Disse to domænenavne peger på samme IP - så jeg tror det er hos dig
> problemet ligger. Prøv at trykke F5 og måske Ctrl-F5 når du har tastet
> adressen ind.
lige lidt OT
de kan sagtens pege på samme ip, og være 2 forskellige sider !

Mvh
Morten

Fra : Steffen Larsen

Dato : 20-02-02 09:37