Signaludfald paa 6210
Fra : Peter Andersen

Dato : 16-02-02 10:43

Jeg har en Nokia 6210, som ofte taber signal (dvs. ingen signal og nul
netværk) og kan være uden det i flere timer før det kommer tilbage.
Hvis der endelig er signal er det dog ikke garanteret at jeg kan ringe
fra telefon - den smider ofte opkaldet af igen før der overhovedet
bliver etableret forbindelse.

Det er totalt tilfældigt hvornår signalet tabes og hvornår det kommer
tilbage. Er der nogen der har en forklaring på dette og er der nogen
der har haft lignende erfaringer?

Håber på gode relevante svar!! :)

Mvh Peter

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 16-02-02 12:30

"Peter Andersen" <plandersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der endelig er signal er det dog ikke garanteret at jeg kan ringe
> fra telefon - den smider ofte opkaldet af igen før der overhovedet

Det har vel været på gulvet en gang. Smid den på værksted, så virker den
igen.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 17-02-02 17:32

Ja, jeg tror ikke problemet er helt ukendt hvis du spørger
mobil-værkstederne...

Send den ind!

mvh

Niels Henrik Egebjerg

Fra : KSK

Dato : 03-04-02 14:05

> [...]
>
> Det er totalt tilfældigt hvornår signalet tabes og hvornår det kommer
> tilbage. Er der nogen der har en forklaring på dette og er der nogen

ja desværre lort telefon
KsK

Fra : Kenneth Hansen

Dato : 06-04-02 23:13

"KSK" <ksk1@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3caafdfe$0$11901$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Peter Andersen" <plandersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ja desværre lort telefon
> KsK

Min kærestes 6210 har samme problem, men da hun engang havde tabt den,
troede vi det var derfor den begyndte på at tabe signal. Har du haft
stødt, tabt el. lig. din 6210?? En bekendt med en Ericsson A2628 havde
også problemet, men fik tilsendt et nyt SIM-kort, hvorefter signalet
blev kraftigere. Nyt SIM-kort er måske løsningen...? Hører gerne flere
svar