Christian Hindbo, f. 15 Nov 1926 i Bølling
Fra : Kobberø

Dato : 16-02-02 09:16

Er der nogen, der kender til Christian Hindbo, født i Bølling
(Ringkøbing Amt) 15 November 1926.
Jeg er især interesseret i hans aner, idet jeg leder efter en
fobindelse til en Hans Christensen Hindbo, f. 12 Apr 1856 i Hindbo,
Bølling.

Venlig hilsen
Steen Kobberø-Hansen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 16-02-02 11:37

"Kobberø" <fam.kobberoe@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er især interesseret i hans aner, idet jeg leder efter en
> fobindelse til en Hans Christensen Hindbo, f. 12 Apr 1856 i Hindbo,

De må da bestemt kunne findes ved at kigge
i kirkebogen! Du har jo tid og sted.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Kobberø

Dato : 16-02-02 18:10

Ja, hvis man boede i Danmark. Jeg bor dog midlertidigt i Belgien.

m.v.h.
Steen Kobberø-Hansen

Fra : Bent Skaarup Pederse~

Dato : 18-02-02 12:29

Der er udkommet hele 2 sognebøger om Bølling, den ene her for nylig
"Slægters spor i Bølling sogn", og i begge er der masser om Hindbo
slægten, så du skal såmænd bare bestille et par bøger hjem fra
biblioteket, så har du hele slægten i flere generationer.
mvh - Bent Skaarup Pedersen