Måske et dumt spørgsmål.....
Fra : arthurdent44@hotmail~

Dato : 16-02-02 08:52

.... men jeg prøver alligevel.

Jeg har NetExpress fra TDC, og har fået en mail fra dem, hvor de tilbyder
mig fast IP-adresse ganske gratis.

Hvis jeg bestiller fast IP, får det så nogen konsekvenser for min nuværende
opsætning, hvor jeg har NetExpress med router?

Jeg har så en switch opsat, så jeg kan have 2 PCere på nettet samtidig, har
det nogen betydning?

Jeg er klar over (nogle af) fordelene med fast IP, som at jeg kan opsætte en
ftp server, selv hoste mit site - som jeg ikke har - osv., men er der
andre ting jeg skal være opmærksom på, negativt eller positivt.

/Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-02 12:16

<arthurdent44@hotmail.com> wrote in message
> ... men jeg prøver alligevel.

Prøv istedet i denne gruppe:

news.internet.adsl

der er mange IP spørgsmål for tiden

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-02 12:17

Fra : arthurdent44@hotmail~

Dato : 16-02-02 13:21

Tak til jer begge, fandt jo svaret på 5 min. efter jeres henvisning

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-02 13:21

> Tak til jer begge, fandt jo svaret på 5 min. efter jeres henvisning

Er det bare mig, eller kan jeg kun se mig selv?

Men da godt du fandt frem til svaret

Fra : Søren Blom

Dato : 16-02-02 13:39

<arthurdent44@hotmail.com> skrev i
> Tak til jer begge, fandt jo svaret på 5 min. efter jeres henvisning

Lars for fanden da, du kunne du også bare ringe

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : arthurdent44@hotmail~

Dato : 16-02-02 13:57

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:3c6e52e5$0$256> Lars for
fanden da, du kunne du også bare ringe

Søren, du er jo altid sur, og så giver du også forkerte svar ;-D

/Lars