1394-forbindelse ?
Fra : Kim

Dato : 16-02-02 08:24

Hej

Hvad er en 1394-forbindelse ?.

Jeg har XP pro . når jeg ser under netværksforbindelser er der en
forbindelse der hedder 1394-forbindelse. Der popper et lille vindue op hvori
der står 400 Mbps. Hvad betyder det ?.
Jeg ser ingen forskel om den er aktiveret el. deaktiveret.!!!

Kim/Varde
profil@sol.dk

"Kedsomhed er når du ikke oplever
information der gør en forskel"
Alfred Bion 1956

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 16-02-02 11:09

1394 er Firewire og det er bare en hotplug port ligesom USB.

USB 1.1 = 12Mbit
USB 2.0 = 480Mbit
Firewire = 400Mbit

--
Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot

Mvh Kim, Aalborg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-02 11:15

> [...]

hvori
> der står 400 Mbps. Hvad betyder det ?.
> Jeg ser ingen forskel om den er aktiveret el. deaktiveret.!!!

Du har sikkert et Creative Audigy Lydkort?

1394 er "FIREWIRE" og kan sammenlignes med USB. Firewire er bare meget
hurtigere, nenmlig 400 Mbit imod USB på 11 Mbit. Desuden kan du bruge porten
på dit kort til Netværk. Hvis der er andre i nærheden af dig der også har et
Audigy-kort...