htaccess
Fra : -Martin-

Dato : 16-02-02 03:52

Nu har jeg søgt på php.net og apace.org efter en fuld liste over hva
der findes af forskellige funktioner til htaccess men kan ikk finde
den! Findes den overhovedet ? Jeg kan kun finde det med bruger
identifikation, men jeg ska lave så hvis man fx går ind på
www.mitdomæne.dk/chat så ska der være en include path til
www.mitdomæne.dk/chat/includes så det bibliotek finder include dir'et

Kan det lade sig gøre? .. (jeg har 100% kontrol over mit domæne og
php.ini og alt det der)

Fra : Thomas Olsen

Dato : 16-02-02 08:50

> [...]
> www.mitdomæne.dk/chat/includes så det bibliotek finder include dir'et
>
> Kan det lade sig gøre? .. (jeg har 100% kontrol over mit domæne og

det skulle gerne stå her det hele ...
http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/core.html
Men du må læse dig frem til hvilke direktiver du kan bruge hvor. Led efter
"context: .htaccess"

Gad ikke lige til at finde svaret, men det er der et eller andet sted

mvh Thomas

Fra : -Martin-

Dato : 16-02-02 17:24

den Sat, 16 Feb 2002 08:49:49 +0100 skrev "Thomas Olsen"
<thomasolsen@proceptiva.dk> :

> [...]
>"context: .htaccess"
>
>Gad ikke lige til at finde svaret, men det er der et eller andet sted

Nu har jeg fundet det .. men det virker ikke!

Include directory c://webserver//sider//chat//includes

har jeg skrevet i min .htaccess fil! og jeg har også prøvet dette her
Include c://webserver//sider//chat//includes

og

Include /chat/includes

men den kommer bare med Internal Server Error (fejl 500)

Hva er det rigtige der skal stå i .htaccess filen ..

PS: Kører på Win2000