Pool of Radiance Demo virker ikke :(
Fra : Devast8or

Dato : 16-02-02 02:38

Hej,
jeg har lige suget demoen af Pool of Radiance, men det virker ikke. Når jeg
starter det kommer jeg fint nok ind på hvad der ligener en start skærm (grå
baggrund, jeg kan vælge mellem "Single Player", "Slideshow" og "Quit"), men
når jeg bevæger min mus sker der intet på skærmen. Der er en cursor, men den
rører sig ikke ud af flækken lige meget hvad. Er der en af jer der ved hvad
der er galt?

Musen er en Logitech Cordless Mouseman Optical, jeg kører Win98SE, og alle
mine drivere er opdaterede (tror jeg nok, kan ikke huske hvornår grafikkort
driverne er fra).

På forhånd tak for hjælpen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-02-02 17:26

"Devast8or"
<SPAMSPAMSPAMSPAMdevast8or@IDONTLIKESPAM.systembl.BLOODYVIKINGS.dk> skrev i
en meddelelse news:TJib8.14222$B43.948440@news000.worldonline.dk...
> [...]
>
> Musen er en Logitech Cordless Mouseman Optical, jeg kører Win98SE, og alle
> mine drivere er opdaterede (tror jeg nok, kan ikke huske hvornår

Hvilket konf. har du?

Michael
--
---
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Devast8or

Dato : 16-02-02 18:23

Tænker du på resten af mit hardware? Det er følgende:

Abit KT7A-RAID
Thunderbird 900
256MB RAM
GeForce2 GTS 32MB RAM
60GB Seagate Barracuda HDD
Soundblaster 128 PCI
Netkort

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-02-02 18:58

en meddelelse news:pAwb8.13294$5L3.559008@news010.worldonline.dk...
> Tænker du på resten af mit hardware? Det er følgende:
>
> Abit KT7A-RAID
> Thunderbird 900
> 256MB RAM
> GeForce2 GTS 32MB RAM
> 60GB Seagate Barracuda HDD
> Soundblaster 128 PCI
> Netkort
>
> Devast8or
>
> --
> Spamfilter activated

Det kører fint på min PC som er noget mindre end din

Hvilken driver bruger du til dit gfx kort. 21.xx er imho de bedste

Har du prøvet at deaktivere dit antivirus program. Min Pc crasher også hvis
jeg starter spillet sammen med Norton antivirus!

Jeg håber du får det til at køre. Det er et fedt spil

Michael
--
------
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Devast8or

Dato : 16-02-02 20:42

Jeg ved ikke lige hvilken driver jeg bruger til grafikkortet, men det kan
være at nøgleordet var Norton Antivirus. Det vil jeg prøve på et tidspunkt.

Hvilke drivere tænker du på når du siger 21.xx? Er det detonator? Og hvad
mener du de er bedst til? Kun Pool Of Radiance eller bare generelt?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-02-02 23:30

Jeg bruger selv Nvidia Detonator 21.83 og de kører perfekt. Du kan finde ud
af hvilken driver du bruger ved at trykke "Start" -> "Kør..." og skrive
dxdiag i feltet og trykke ok. I programmet "DirectX Diagnostic tool" vælger
du fanen "display". I ruden "driver" kigger du under version.i min står der
4.13.01.2183 "4" betyder det er Windows 95/98/ME "13" betyder det er
DirectX 8.x. "01" ved jeg ikke hvad betyder. "2183" er driver
versionsnummer. For at spille PoR skal du have højere end 12.41 ellers
virker det ikke.

21.83 er generel bedre en de nye 23.11 som jeg synes er skod.

Michael

--
------

en meddelelse news:fCyb8.14662$B43.978618@news000.worldonline.dk...

Fra : Devast8or

Dato : 17-02-02 01:46

Mange tak! Det var lige hvad der skulle til. Det virkede ikke at slå Norton
fra, men en opdatering af grafikkort driverne virkede.

Det virker som et ret godt spil, bare ærgerligt at man ikke kan save i
demoen.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk