Skærme
Fijala 3554
Fladskærm og 3D-spil
Fra : tokiksen@hotmail.com

Dato : 15-02-02 23:32

Er der nogen der har erfaringer med at spille 3D-spil på en fladskærm?
Jeg regner med at ville bruge ca. 10000 kr. på skærmen!

Mvh

Allan

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-02-02 12:56

<tokiksen@hotmail.com> skrev
> Er der nogen der har erfaringer med at spille 3D-spil på en fladskærm?
> Jeg regner med at ville bruge ca. 10000 kr. på skærmen!

Jeg vil mene at problemer med opdateringshastigheden heldigvis nu endelig
er ved at være en saga blot, men du skal selvfølglig altid gå efter en
skærm med den laveste responstid. Selv spiller jeg af og til 3D spil på
min bærbare computer, og her er ingen problemer med
opdateringshastigheden.

mvh
Peter

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-02-02 13:55

tokiksen@hotmail.com wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med at spille 3D-spil på en fladskærm?
> Jeg regner med at ville bruge ca. 10000 kr. på skærmen!

Du må prioritere pladsen på skrivebordet meget højt, for til den pris

kan du få den lækreste CRT skærm. (Jeg er fx. lykkelig for min 21" Sony)

Husk også på at fladskærme kun er gode i den ene opløsning som de er
født til, alle andre opløsninger bliver mere eller mindre utydelige.

Mvh

Bruno

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 17-02-02 09:46

Hej

tokiksen@hotmail.com wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med at spille 3D-spil på en fladskærm?
> Jeg regner med at ville bruge ca. 10000 kr. på skærmen!

Køb dig blot en. Jeg har en 17" ADI 710S til ca 7000,- og den spiller
fint 3D. Den har en opløsning på 1280x1024 så hvis dit grafikkort
spiller med i den opløsning, så kan du vente dig en god oplevelse. Fx så
ser Wolfenstein hammergodt ud i 1280x1024 Ved en opløsning behøver
man heller ikke lngere tænke på FAA.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk