WAP med telmore?
Fra : DeliciouslyDown

Dato : 15-02-02 20:53

Kan man wappe med telmore?

Lige nu bruger jeg TDK selvom jeg ikke er kunde hos dem. Hvor meget koster
det så at wappe? Og hvordan betaler jeg for det når jeg jo ikke er kunde hos
dem? Nupper de pengene fra min telmore konto? Eller får jeg en ekstra
regning?

Fra : Hans Pedersen

Dato : 15-02-02 22:04

On Fri, 15 Feb 2002 20:53:24 +0100, "DeliciouslyDown"
<h.dogan@ishoejby.dk> wrote:

>Kan man wappe med telmore?

Ja.

>Lige nu bruger jeg TDK selvom jeg ikke er kunde hos dem. Hvor meget koster
>det så at wappe?

1,20 pr. minut

>Og hvordan betaler jeg for det når jeg jo ikke er kunde hos
>dem?

Ligesom alt andet ved Telmore.

>Nupper de pengene fra min telmore konto?

Præcis.

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 16-02-02 11:41

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 15 Feb 2002 20:53:24 +0100, "DeliciouslyDown"
> [...]

Øhhh.. må man tillade sig at spørge hvorfor? har godt aldrig stødt på ham!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-02-02 01:14

Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk> wrote in

> 1,20 pr. minut