Svært emne
Fra : Jan

Dato : 15-02-02 20:00

Hej gruppe!

Jeg vil bare høre om der er andre der har fået ordnet en forhudssnævring.
Det har jeg,og jeg har mange smerter.
Mit hoved er blottet og gnider op af mine underbukser,
det er ikke til at holde ud.
Hvad er din oplevelse?
Er det et tilvænningsspørgsmål?
Er det forskelligt fra mand til mand hvorvidt det gør ondt?

Sætter pris på svar.

Mvh Jan

Fra : henriksen

Dato : 15-02-02 20:17

Hej

Jeg fik det gjort for 2 år siden, og fik da fortalt af lægen at der ville gå
2-3 dage med lidt smerter, men der gik infektion i "den" så der gik 2 uger
hvor der var mange smerter, men derefter var det bare et spårgsmål om
tilvænding af den var blottet, så bare rolig, det vare bare lidt, og du vil
blive glad for at du har fådet det ordnet

mvh
tommy

Fra : ClawZ

Dato : 16-02-02 13:39

Hejsa!.. jeg har også fået det fortaget.. for en del år siden kan ikke
lige huske hvornår.. men ca. 8-10 årsiden... der var ingen problemer...

mvh
ClawZ

Fra : Eddy Folder

Dato : 16-02-02 14:41

Hej Jan

Det er bare et spørgsmål om tid.. Jeg kan godt huske at det gjorde ondt i
starten, men de jeg har et kontorjob fik den det ro den skulle have.. Jeg
kan sagtens se at der ville have været problemer hvis jeg var flyttemand
eller noget lignende

Alt efter om du har et aktivt job/hverdag eller ej så er det et spørgsmål om
heling og tilvænning... Giv det lidt tid og du vil elske det *g*

-eddy

Fra : Allan Jensen

Dato : 16-02-02 21:04

Yeps! Helt klart rart at få det klaret. Var don "under kniven 2 gange, da
der ikke var taget nok af første gane. Har ikke haft de helt store smærter
eller infektioner, men indtil tråden opløste sig selv, så var der da 1½ uge
med stikken mv. Efterfølgende har der bare været lækkert. Lidt belastende at
man ikke mådde være sammen med kæresten i den første tid mens det helede

Mvh.

Allan

Fra : Jan

Dato : 16-02-02 23:01

"Allan Jensen" <allan.jensen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> man ikke mådde være sammen med kæresten i den første tid mens det helede

Tak til jer alle.
Det har givet mig lidt overblik over den tid jeg skal igennem.
Men for pokker hvor gør det ondt.

Fra : Teddy

Dato : 16-02-02 22:39

ja det gør sku ondt, i ca 14 dage, man er øm og det kan fucking ondt at
vågne om morgenen med morgen jern, så meget at den kan bløde, da stingene
ikke giver sig !!!

SÅ kan man jo undre sig over de idioter der omskære deres små børn, "de kan
jo ikke mærke det"

Fra : Ganymedes

Dato : 16-02-02 23:40

Hej Jan og andre

"Jan" <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> wrote:

>Jeg vil bare høre om der er andre der har fået ordnet en forhudssnævring.

Når emnet nu er oppe og jeg netop er "sprunget ud" her i gruppen (i tråden
"Hejsa NG."), har jeg lige et spørgsmål eller to, da jeg kan høre, at der et
par stykker her i gruppen, der har prøvet det.

Min forhud kan til tider også være meget stram, men jeg ved ikke, om det kan
kaldes forhudsforsnævring som sådan. Når penis er afslappet gør det ikke
noget, da min penis er meget lille (ca. 7 cm - det er så et problem i sig
selv, men det er en anden sag), men når den er erigeret kan jeg kun med
noget pres og mærkbar smerte trække den omkring 1 cm. tilbage. Som sådan har
det ikke voldt mig store problemer endnu, da jeg stadig er jomfru (i en
alder af toogtyve år!), men jeg frygter at det muligvis vil, især ved analt
samleje og lign., idet jeg tillader mig at håbe på at jeg ikke altid skal
forblive jomfru :)

Lyder det som en forhudsforsnævring, eller er det bare normal stram forhud?
Bør jeg evt. kontakte min læge? Og problemet er der jo kun, når penis er
erigeret - det bliver vel svært at demonstrere for en læge. Er operationen
relativt simpel? Og er der risiko for alvorlige gener? (14 ugers stikken kan
jeg nok holde til)

Jeg sætter pris på jeres råd.

/Ganymedes

Fra : Thomas Westerberg

Dato : 17-02-02 01:48

Hej Der !

Ja jeg er ny her, men så i snakkede forsnævring, jeg er nu 32 år og fik som
19 årig fortaget
sådan en operation. mit problem er nu, at jeg er meget Ufølsom på hovedet,
og får stort set INTET
ud af et blowjob, der skal simpelthen suges til før jeg overhovedet for
rejsning ! øv øv..

mvh
Thomas

Fra : Henning

Dato : 17-02-02 11:39

"Thomas Westerberg" <thowes@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Der !

Hej Thomas W.

Velkommen til

> [...]
> og får stort set INTET
> ud af et blowjob, der skal simpelthen suges til før jeg overhovedet for

Jeg har min forhud i behold, jeg får heller ikke noget ud af at få
et blowjob, pirringen er for svag, kun hvis kvinden sætter tænderne
i, kan jeg få noget ud af det, jeg har endnu ikke mødt en kvinde,
der har været i stand til at bruge munden så hårdt og voldsomt,
som jeg har brug for, heller ikke når det drejer sig om handjob,
oftest er pirringen ved at have sex i kvindens vagina heller ikke
nok.

MVH
Henning

Fra : Allan Jensen

Dato : 17-02-02 15:12

"Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> relativt simpel? Og er der risiko for alvorlige gener? (14 ugers stikken

Det vil jeg mene. Nu er jeg jo ikke ligefrem selv læge, men jeg kunne også
godt trække huden lidt tilbage, men ikke nok til at blotte hele glans. Dit
problem bliver ved samleje, at hvis nu forhuden pludselig kommer hel
tilbage, så kommer det til at gøre f.....det ondt!!! Det bedste vil nok være
at lade doktormanden se lidt på det. De kan se om det bliver et problem
uanset om du har rejsning eller ej.
Muligvis får du noget creme med binyrebarkhormon for at se om det får
forhusen til at løsne sig. Det kan også godt være st du er så heldig at det
er nok. Ellers ingen grund til at være urolig. 14 dage med lidt sviden i
"fyren" er det hele værd.

Mvh.

Allan

Fra : Jan

Dato : 17-02-02 18:03

Hej igen!

Jeg vil bare høre fra jer der har fået "den" ordnet,
om der er ting i kunne før,som i ikke kan nu?
Som f.eks sidde med benene over kors(min yndlings-slappe af-stilling)
Jeg ved det er et dumt spørgsmål,men jeg må simpelthen vide det.

Kærligst Jan

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-02-02 18:32

Sun, 17 Feb 2002 18:02:57 +0100 -> "Jan" <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk>

Hej Jan,

> Jeg vil bare høre fra jer der har fået "den" ordnet,
> om der er ting i kunne før,som i ikke kan nu?

Altså, jeg var kun 7 da det skete, men jeg har overhovedet ingen
problemer af det; det eneste der er sket er at min pikhovede naturligvis
er en anelse mindre følsomt, til gengæld er den nemmere at rengøre..

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Allan Jensen

Dato : 17-02-02 19:16

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> Sun, 17 Feb 2002 18:02:57 +0100 -> "Jan" <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk>
>
> Hej Jan,

Nææh. Man kan det samme efter som før.

Jeg var 24 ved indgrebet. Det er nu ca. 13-14 mdr. siden.

> Altså, jeg var kun 7 da det skete, men jeg har overhovedet ingen
> problemer af det; det eneste der er sket er at min pikhovede naturligvis
> er en anelse mindre følsomt, til gengæld er den nemmere at rengøre..

Også her. Meget nemmere at holde rent.

Mvh.

Allan