Limp Bizkit ... Sådan!!
Fra : Troels

Dato : 15-02-02 19:25

Limp Bizkits stort anlagte guitarist-søgen endte forleden i kagekast og
anholdelse.

Af: Jesper Elming

Fred Durst blev angrebet for nylig ved en af gruppens auditions efter
en ny guitarist. For at vise at auditionen er åben for alle, har Durst
udtalt If you got it, bring it on! Richard Petrillo havde åbenbart
misforstået budskabet lidt. Den 18-årige Petrillo valgte i hvert fald at
lade mors kokostærte tale sproget i stedet for guitaren.

Ved bandets audition i Oregon i USA skød Petrillo en tærte i nakken på
Fred Durst, og den 18-årige kagekaster blev anholdt ganske kort efter.
Umiddelbart efter angrebet satte Durst en hilsen i panden på Petrillo. Ikke
i form af en knytnæve, men en autograf samt et sort X på kinden af Petrillo.

Petrillo er blevet anklaget for gadeuorden og fem former for chikane.
Det er åbenbart IKKE måden at komme med i Limp Bizkit.

Limp Bizkits guitaristsøgen fortsætter upåagtet.

----
Sådan gør man det!!! Ikke noget man at lange lussinger ud, men bare en
autograf i panden...

/Troels
--
Well of course I'd like to sit around and chat
Well of course I'd like to stay and chew the fat

Fra : Niels N

Dato : 16-02-02 01:45

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Limp Bizkits stort anlagte guitarist-søgen endte forleden i kagekast og
> anholdelse.

For at citere The Anti-Nowhere League: " So f****** what?!"

Hvor interessant er et band der laver George Michael cover-numre?

mvh Niels

Fra : Look

Dato : 17-02-02 22:21

> [...]

chikane.
> Det er åbenbart IKKE måden at komme med i Limp Bizkit.
>
> Limp Bizkits guitaristsøgen fortsætter upåagtet.

Jeg kunne godt have på fornemmelsen at kagekasteriet kan have noget med
dette at gøre: http://www.blistering.com/news/newsdet.php3?ID=2583

Et band der giver deres "ansøgere" 60 sekunder under latterlige forhold har
jeg intet til overs for. Det kan da kun være et mediestunt.

Man kunne sige: If you got it, bring it on - and we'll keep it, use it as we
please and dumb you like a cheap suit.