Slægtsforskningsprogram?
Fra : Peter Andersen

Dato : 15-02-02 18:45

Hvad må betegnes som det bedste af det bedste inden for dubj? ligemeget om
det er på dansk.
Lad os få nogle bud.

---
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Knud Aagaard

Dato : 15-02-02 19:17

Hej
On Fri, 15 Feb 2002 18:44:44 +0100, "Peter Andersen"
<peterandersen@e-box.dk> wrote:

>Hvad må betegnes som det bedste af det bedste inden for dubj? ligemeget om
>det er på dansk.

Det bedste af det bedste findes mig bekendt ikke, men der flere der prøver
at leve op til det, du kan prøve dig frem på http://www.dis-danmark.dk
Det er jo meget forskelligt hvad der lægges i ordet det bedste.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 15-02-02 19:21

On Fri, 15 Feb 2002 18:44:44 +0100, "Peter Andersen"
<peterandersen@e-box.dk> wrote:

>Hvad må betegnes som det bedste af det bedste inden for dubj? ligemeget om
>det er på dansk.

Det program, man selv bruger
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 15-02-02 19:25

Prøv og se på

http://www.dis-danmark.dk/i_progra.htm

eller

http://slekt.no/dataprogram/index.htm

Tom Stryhn Sr.

stryhn@email.dk

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 15-02-02 21:00

Fri, 15 Feb 2002 18:44:44 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"Peter Andersen" <peterandersen@e-box.dk> wrote:

>Hvad må betegnes som det bedste af det bedste inden for dubj? ligemeget om
>det er på dansk.
>Lad os få nogle bud.

hva som er best vil alltid kunne diskuteres, men en oversikt hos
DIS-Norge kan finnes her.

http://www.disnorge.no/program.htm

--
Otto Jorgensen - Norway