Punish som hundetræner...er der virkelig m~
Fra : Finn Jensen

Dato : 15-02-02 18:30

Godda alle,

Kan det være rigtig ?.
Punish som hundetræner ?.

Det er rigtig..jeg har fundet beviset og der findes her:

http://www.finnjensen.com/punish/

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Coppi

Dato : 15-02-02 21:46

Hej Finn.
Bare vent til han ser det, sååååååååååå !
coppi
PS Forhåbentlig har du holdt din adresse godt skjult.

Fra : Mejdahl

Dato : 15-02-02 22:34

Nå Nå
Finn du er nok ude med riven efter den "stakkels" Punish.
*S* Jens

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 16-02-02 15:26

"Finn Jensen" <lazystyle@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Haha Der er åbenbart ingen grænser for barnligheden , men nu må jeg jo lige
se om jeg ikke også støder på billeder af dig som hundefører et sted på
nettet , det har jeg nemlig også hørt at findes,nu må jeg jo bare lige se om
jeg gidder bruge energi på at finde det.

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-02-02 16:44

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:N2ub8.13240$5L3.553482@news010.worldonline.dk...

> [...]

se om
> jeg gidder bruge energi på at finde det.

Selvfølgelig findes det...mange steder bla. her :
http://www.finnjensen.com/dadsdog/index.htm

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 16-02-02 19:00

Finn Jensen <lazystyle@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> på
> se om
>
> Selvfølgelig findes det...mange steder bla. her :

Ja jeg kan se at du er ved at give hunden sine daglige tæv med en kæp på
billedet

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-02-02 19:12

meddelelse news:o6xb8.13308$5L3.560445@news010.worldonline.dk...

> Ja jeg kan se at du er ved at give hunden sine daglige tæv med en kæp

> billedet

Nemmerli
Jeg regnede med at billedet lige var noget for dig ?. Du
ved...bidearbejde

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 17-02-02 20:59

On Sat, 16 Feb 2002 19:12:06 +0100, "Finn Jensen"
<lazystyle@tdcadsl.dk> wrotd:

> [...]
>på
>
>Nemmerli
>Jeg regnede med at billedet lige var noget for dig ?. Du

Jajada det er lige noget for mig med det der biddetræning

Hvis man nu slet ikke vidste noget om biddetræning så kunne det
faktisk godt ligne psykoterapeuten Karl Mar på et af sine (mand kend
dig selv overlevelseskurser)...

Fra : Finn Jensen

Dato : 17-02-02 21:37

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> Hvis man nu slet ikke vidste noget om biddetræning så kunne det
> faktisk godt ligne psykoterapeuten Karl Mar på et af sine (mand kend
> dig selv overlevelseskurser)...

Karl Mar Møller??.
Du kan se lidt billeder fra sidste kursus
http://www.beaufour.dk/index.php?sec=pictures&archive=paaske00&pic=18

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-02-02 10:14

On Sun, 17 Feb 2002 21:37:07 +0100, "Finn Jensen"
<lazystyle@tdcadsl.dk> wrotd:

>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

>Karl Mar Møller??.

Ja har du ikke set ham i tv ? det kan godt være at i er heldige at
blive forskånede for det ovre i Jylland ,men han løber nøgen rundt med
andre mænd med kæppe i mudder kravler i træer o.s.v. "noget med at
turde at være mand igen"

>Du kan se lidt billeder fra sidste kursus
>http://www.beaufour.dk/index.php?sec=pictures&archive=paaske00&pic=18

hmm jeg kunne ikke få det til at virke ,men det er nok mig der roder
lidt rundt i det har lige fået ny newsreader ! men i er vel mange der
tæver hundene der så

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 16-02-02 15:33

Fra : Alex Linaa

Dato : 17-02-02 16:13

nyhedsmeddelelse:g4ub8.13241$5L3.553439@news010.worldonline.dk...

> Haha Der er åbenbart ingen grænser for barnligheden

Det er da ikke barnlighed, det er humor!

Barnlighed: Se den kommentar der starter med: "Haha...." ovenfor!
Selv min 3-årige søn kan grine af sig selv, det kaldes selvironi. Du har
_MEGET_ at indhente Punish.

/Alex (Pyssenyssehundeejer, med hang til at lave en Bernhard om til
skødehund

Fra : Marlene

Dato : 17-02-02 18:31

Alex Linaa <@nospam@a@linaa.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6fcade$1$22303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> _MEGET_ at indhente Punish.
>
> /Alex (Pyssenyssehundeejer, med hang til at lave en Bernhard om til

Ja, selvironi er en rigtig god ting! Men der kan vel kun tales om selvironi,
hvis det var Punish selv, der havde lavet siden??????????

Mvh. Marlene.

Fra : Alex Linaa

Dato : 18-02-02 07:58

"Marlene" <Ryg@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, selvironi er en rigtig god ting! Men der kan vel kun tales om
selvironi,
> hvis det var Punish selv, der havde lavet siden??????????

Nej da!
Hvis der var en der havde gjort sig den ulejlighed at sammenlæde mig med en
karikaturtegning (der som her absolut ikke er ondsindet), så ville jeg da
flække af grin, ikke kommen med en *** kommentar om en barnlig afsender.
Det er s'gu da selvironi i ordets rette betydning, hvor imod det andet slet
og ret er en 6-årigs reaktion.

EOD inden det kammer helt over i pottetræning og bleer

/Alex

Fra : Marlene

Dato : 18-02-02 10:17

Alex Linaa <@nospam@a@linaa.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c70a60b$0$89075$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

> flække af grin, ikke kommen med en *** kommentar om en barnlig afsender.
> Det er s'gu da selvironi i ordets rette betydning, hvor imod det andet

Øh, nå! Hvis min veninde havde sendt mig sådan en karikaturtegning af mig,
ville jeg grine højlydt, men eftersom Punish og du + andre har haft heftige
diskussioner (skænderier), så opfatter jeg det umiddelbart ikke ret
funny.........

Mvh. Marlene.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-02-02 10:43

On Mon, 18 Feb 2002 07:58:18 +0100, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>
wrotd:

> [...]
>Hvis der var en der havde gjort sig den ulejlighed at sammenlæde mig med en
>karikaturtegning (der som her absolut ikke er ondsindet)

aaarh det ved jeg nu ikke lignede jeg ikke lidt en sigøjner på
billedet

> [...]
>Det er s'gu da selvironi i ordets rette betydning, hvor imod det andet slet

jeg tror nu mere at det er dig der ikke fatter en skid her !
barnligt=sjovt ........ og ikke som du tænker...barnligt=noget
negativt og jeg ved ikke hvorfor fanden du snakker om med 3 og 6 årige
hele tiden

havde du regnet med at jeg skulle sætte flag op og puste balloner op
fordi der er en der har ulejliget sig med at lave en hjemmeside om mig
? så sjovt var det altså heller ikke vel .

Og nu du selv snakker om bleer og pottetræning ,tror du ikke det er
på tide at du går ud og skifter dit bind ...sure...." husk nu
selvironien "

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 17-02-02 20:28

On Sun, 17 Feb 2002 16:13:25 +0100, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>
wrotd:

> [...]
>_MEGET_ at indhente Punish.
>
>/Alex (Pyssenyssehundeejer, med hang til at lave en Bernhard om til

Ja jeg syntes skam også at det var meget morsomt og ved skam godt hvad
selvironi betyder ! så hverken dig eller din 3årige søn som sidder og
griner af sig selv, kan lære mig noget her ! måske opfatter du bare
tingene som du selv vil, og desuden er meget barnlighed også humor !så
hvem har noget at lære her .

Fra : Alex Linaa

Dato : 18-02-02 08:01

> Ja jeg syntes skam også at det var meget morsomt og ved skam godt hvad
> selvironi betyder !

Jeg ved da også hvad "genetisk manipulation" betyder, jeg kan blot heller
ikke får det til at virke

EOD - Det har fjernet sig for langt fra hunde, og er aldeles off topic.

/Alex

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-02-02 10:43

On Mon, 18 Feb 2002 08:00:40 +0100, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>
wrotd:

> [...]
>ikke får det til at virke
>
>EOD - Det har fjernet sig for langt fra hunde, og er aldeles off topic.

Ja jeg gidder ikke diskutere hvad du ved om genmanipulation som
sikkert ikke er det eneste du ikke kan få til at virke

"husk selvironien"

Fra : John

Dato : 16-02-02 20:31

> [...]
>
> Kan det være rigtig ?.
> Punish som hundetræner ?.
>
> Det er rigtig..jeg har fundet beviset og der findes her:

Det er da ikke punish, Finn ?!!.

Jeg fandt ham over i dk.binær i dag, hvor han åbenlyst havde postet et
prale billede af sig selv og sin hund. Det er punish til venstre ;)))....

http://www.nethundeguiden.dk/grafik/mandog.jpg

VH - Jhn
www.nethundeguiden.dk

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-02-02 21:49

"John" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg fandt ham over i dk.binær i dag, hvor han åbenlyst havde postet et
> prale billede af sig selv og sin hund. Det er punish til venstre

Jeg tror sq du har ramt rigtig
Er det ikke noget bull halløj Punish har ?

--
Venligst
Finn Jensen