Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
cool.i.cam digitalcamera
Fra : carlsen6

Dato : 15-02-02 17:54

Jeg er den lykkelige/ ulykkelige ejer af et digitalcamera af mærket
motorola G 3 1,3 pixel.
problemet består i at jeg ikke kan tage 1 billede af gangen,det sletter
det med det samme.sætter jeg den derimod på vidiooptagelse kan det
sagtens tage et billede af gangen og gemme det, men så fungere blitzen
og zoom ikke,det er så ikke til at tage indendørs billeder..

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-02-02 21:10

carlsen6 wrote:

> [...]
> sagtens tage et billede af gangen og gemme det, men så fungere blitzen
> og zoom ikke,det er så ikke til at tage indendørs billeder..

De fleste digicam's har det sådan, at når de kører på "auto-mode", så
gemmes billedet automatisk umiddelbart efter exponering, de billeder man
har taget kan ses i "play back-mode".

Hvis man derimod vælger "manuel-mode", så skal man efter at billedet er
exponeret, manuelt vælge at gemme billedet, det gøres som regel med et
tryk på en bestemt knap.

De fleste digicam's har og en "multi-mode", hvor man kan optage en serie
billeder, typisk fra 2 til 5 billeder, indenfor 1 sec., der skal man
også efter at billedederne er exponeret, manuelt vælge at gemme serien
af billeder.

Prøv at tage en læser i bogen om den lille spanske dreng "Manuel"...:)