Ludde & Ladde
Fra : Mette Svangren

Dato : 15-02-02 15:05

Hurra, hurra! Lige nu sover Ludvig og Alladin for første gang i arm med
hinanden (faktisk ikke bare i arm, de er helt viklet ind i hinanden). De har
været glade for hinanden fra første færd, men dette var lige det sidste, der
manglede
De er bare et par dejlige drenge, selvom Alladin har fået indført
"fræsetime" på den anden side af midnat. Men så har han også selv tabt sig
fra 7,2 til 6 kg på 3 uger af at flytte fra en lille etværelses og så ind i
et stort hus med indlagt Ludvig-killing. Han har så travlt og er så fuld af
krudt, at man skulle tro, det var ham (på 2½ år) der var killing!

Nå, det var jo egentlig bare en lille situationsrapport fra vores to
via-denne-nyhedsgruppe-erhvervede katte

MVH Mette, Ludde & Ladde, der sover i lænestolen og menneskekillingen Ronja
på 13 måneder, der jævnligt tilbyder dem sin sut, for sådan en skal man
bruge, når man putte-sover!

Fra : Kate

Dato : 16-02-02 09:56

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in

> [...]
> arm med hinanden (faktisk ikke bare i arm, de er helt viklet ind i
> hinanden). De har været glade for hinanden fra første færd, men

Uh det er dejligt. Der er ikke noget bedre end når de bliver gode
venner. Mine ligger ikke i arm, jeg tror egentligt godt Lante vil men
hverken Johan eller Sofie er til den slags, men Johan og Lante er
begyndt så småt at lege sammen, lige det jeg håbede på.
Det er på de tidspunkter man bliver helt sikker på at man har gjort det
rigtige i at få to, ikke?

Kate