VDO Sumlog II reservedel
Fra : mikkelsen

Dato : 15-02-02 12:04

Hej i gruppen

Jeg har en defekt udgave af ovenstående liggende som gerne skulle repareres
igen. Giver og elektronik fejler intet, men et tandhjul der driver
tælleværket er blevet træt af at være rundt, og har derfor delt sig i to,
hvilket jo er usmart.
Kan nogen hjælpe med hint til hvor jeg kan skaffe en sådan reservedel?

Med sejler hilsen
Brian Mikkelsen

Fra : Bo Carlé

Dato : 15-02-02 13:20

En søgning på http://www.google.com/ på:
vdo sumlog II
gav 80 links til denne log...

Bo
greybeardet@hotmail.com
http://navigation.homepage.dk/

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 15-02-02 19:18

Helt ærligt Bo,

Når vi skriver i denne NG så er det ikke fordi vi ønsker reklamer for
diverse søgemaskiner og hjælp til at bruge disse. De fleste af os kan godt
finde ud af at bruge google, altavista, kvasir og hvad de ellers hedder.

Vi skriver for at få et godt råd fra en anden sejler. Noget i stil med "jeg
så engang sådan en på ....det virkede. Prøv det og lad os høre om
resulatetet". Det tager jo en hel aften bladre 80 håbløse automat-genereret
links igennem.

Jeg synes dít svar er mindre hjælp end ingen hjælp.

Beklager min kritik lige skulle ramme dig. Jeg ved ikke om du har gjort det
før. Det er bare noget der har irriteret mig lidt på det sidste.

/Bjarke

Fra : Bo Carlé

Dato : 15-02-02 21:40

Du har ret, en søgning på de links gav intet!
Jeg undskylder meget. Vil aldrig gøre det mere!
Jeg fandt, efter en del søgen, et sted til vdo reservedele.
Du kan prøve at kontakte dette firma:

Scan-max
Buddingevej 233
2860 Søborg
Tlf:39667696

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 16-02-02 00:13

Se det er jo virkelig hjælp. Tak for at du tog kritikken til dig !!

Fra : mikkelsen

Dato : 16-02-02 08:22

Tak for Scan-max adressen, dem vil jeg prøve straks mandag.

God weekend!
Brian Mikkelsen