rød oscar
Fra : bjarne munch

Dato : 15-02-02 09:15

Hej,

Er der nogle der kan fortælle mig, hvor jeg kan læse mere om fisken Rød
Oscar, hvad de almindeligvis koster, og om de er nemme at få fat i?

Fra : Madsen

Dato : 15-02-02 17:48

bjarne munch skrev:

> Er der nogle der kan fortælle mig, hvor jeg kan læse mere om
> fisken Rød Oscar

<http://makeashorterlink.com/?F10D41B6>

Madsen.

Fra : tom nielsen

Dato : 19-02-02 19:22

> Er der nogle der kan fortælle mig, hvor jeg kan læse mere om fisken Rød
> Oscar, hvad de almindeligvis koster, og om de er nemme at få fat i?

Du kan se lidt om dem her:
http://www.danlogic.dk/cichlider/800/Frame800.asp

De koster vist ikke så meget, omkring en 50,- når de er små (6-7cm)
Det er tit at man kan få nogen store (fordi folk ikke ved hvor store de
bliver), hvad sådanne koster aner jeg ikke.
Men du kan få mine gratis, hvis bare du selv henter dem
Jeg har 3 stk som jeg har haft i 2½ år, de er ca 25cm og befinder sig i
Køge.