Min IE6.0 vil ikke åbne flere vinduer ad g~
Fra : dc

Dato : 15-02-02 03:44

Hej
Jeg har et problem med min Browser.
Jeg var inde på en website da jeg ville åbne et link til en anden side dvs
den åbner sig i et nyt vindue...men ikke denne gang..!?
Man kan ligesom se "rammen" af vinduet men uden indhold og intet sker..Den
ligesom låser sig og ingen adr vises .
Jeg kan tage en kopi af link og derefter sætte det ind på den side som kun
viser rammen....
Jeg har ikke rørt nogle indstillinger, men en ting er sikkert...Jeg er TRÆT
af det hersens ramme uden adresse og intet sker.
Er der en der har en hamrende go ide til hvad der skal gøres??
Mvh Dan

Fra : dc

Dato : 15-02-02 13:22

Gode nyheder!
Jeg havde et program installeret som hedder "ConfigSafeEZ" som retter i
sysytemet som det var oprindligt og det hjalp...kan åbne links på nye sider
osv...Programmet var fabriksinstalleret her på min Thinkpad så jeg ved ikke
hvor man finder dette program .
Mvh Dan