Advarsel Siemens C35i
Fra : Booggyman

Dato : 24-01-01 22:51

som i kan se lidt længere nede har jeg købt en sådan, og nu er display'et
knækket, den var i forlommen og et mindre tryk på lommen= kaput

jeg har haft en Ericsson 688 i flere år!! båret på samme måde uden
problemer.
skide ærgeligt- men sådan kan det jo gå, jeg troede at der var luft mellem
frontglas og display men det var der altså ikke- så er i advaret, den er
sårbar

gennem forsikring/firma køber jeg en ny, men det bliver nok en 3310 eller
6210 som jeg håber er mere stabile.

det var ellers min første WAP telefon, nåede ikke engang på nettet med den,
og nu kan jeg ikke læse teksten på display

--
fjern tal fra email så skulle den virke

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 24-01-01 22:59

> som i kan se lidt længere nede har jeg købt en sådan, og nu er display'et
> knækket, den var i forlommen og et mindre tryk på lommen= kaput

Du må da have givet den et gevaldigt tryk? Jeg har selv en C35, og den
virker da ikke specielt skrøbelig.

> det var ellers min første WAP telefon, nåede ikke engang på nettet med
den,
> og nu kan jeg ikke læse teksten på display

So what? Måske er det bare mig, men jeg synes godt nok WAP bare er en
stor fis i en hornlygte....

/Jørgen Hansen

Fra : Palle Iversen

Dato : 25-01-01 01:01

Hej !!

Nokia er ikke bedere, man skulle tro de er lavet af æggeskaller, har set 2
sprunget i 1000 stykker, blot i denne uge, den mest robuste jeg har set til
dato, er Siemens M35I, den har jeg set en kyle 10 meter hen at et sten gulv,
uden problemer bagefter, og så er den ikke vandtæt, men tæt på..

Palle

Fra : J. S.

Dato : 25-01-01 23:23

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> wrote in message
> [...]
den,
> og nu kan jeg ikke læse teksten på display

Det var trist at det gik sådan, men mon ikke du har fået trykket lidt mere
end "let" på den lomme. Jeg har personligt trukket de flest af Siemens
modellerne igennem ild, vand og kobberrør, og har ikke den oplevelse du
beskriver. Gennem mit arbejde har jeg også set Siemens service-statestik for
de sidste 12 måneder, og den skade du beskriver er så sjælden at den ikke
engang optræder som selvstændigt emne, men sandsynligvis under den midste
kategori "Andet".

Fra : Booggyman

Dato : 27-01-01 01:08

> [...]
> engang optræder som selvstændigt emne, men sandsynligvis under den midste

ja meget trist- men hvis der havde været et kraftigt pres på låret
(arbejdsbukser med dybe lommer) så ville jeg vel kunne huske det eller se et
blåt mærke

som sagt har min 688 aldrig klaget over samme behandling, nok fordi at
display er undersænket, på siemens er frontglasset meget udsat, og har
direkte berøring med display, fazit er at den er sårbar for tryk.

det var nu også bare for at fortælle min erfaring med C35i (den blev kort)
og ikke for at kritiserer siemens generelt for jeg tror de kommer til at få
en noget størrer markedsandel end de har i dag.