nyt fra FARUM NÆRRADIO
Fra : CRH

Dato : 14-02-02 20:44

Til Alle musik-interesserede.
Her er de hotteste sange på Farum Nærradio netop nu!
1. Danseorkestret: Kom tilbage nu (Fremført af bagmandspolitiet)
2. Sanne Salomonsen: Den lille løgn
3. Abba: Money - money
4. Blå øjne: De ting du VAR
5. Gasolin: Hvad gør vi nu lille du?
6. Peter Belli: Ingen regning
7. Meja: All about the money
8. Trax: Du er fuld af løgn
9. Gasolin: Det bedste til mig og mine venner
10. Frank Sinatra: I did it my way

Bobler:
Carl Petter: Stik mig en øl
Johnny Reimar: Sikke'n fest
Sanne Gottlieb: Tog jeg fejl.
Følg med i næste uge hvor vi udlodder en sports arena, 2 paller vin
samt et sæt blanke økonomi-budgetter.
Sponsor: Farum kommune ved Peter Brixtofte.
--
Venlig hilsen
Carsten

Fra : Jacob E

Dato : 14-02-02 20:53

Selvom den er ret sjov, så er det ikke særligt nobelt af dig at "stjæle" en
andens joke fra en anden nyhedsgruppe.

Den originale joke startet af "Eliasen", samt andre lige så sjove followups
kan ses på dk.medier.radio under emnet: "De hotteste sange fra Farum
Nærrradio lige nu".

Væmmelig hilsen Jacob E.

Fra : CRH

Dato : 14-02-02 21:00

> [...]
followups
> kan ses på dk.medier.radio under emnet: "De hotteste sange fra Farum

O.K.
Der er en E-mail jeg lige har fået ind af døren.
Så den er ikke stjålet - men den er bare givet videre.

Unskyld det var kun for sjov

Venlig hilsen
Carsten
Vejle

Fra : John K

Dato : 14-02-02 22:08

> Til Alle musik-interesserede.
> Her er de hotteste sange på Farum Nærradio netop nu!

-SNIP-

Mon ikke der står i Farum Nærradio's sendetilladelse at de kun må spille
Brixx med Video Video

Mvh

John K

Fra : Elmer Music

Dato : 15-02-02 00:04

Hey HALLÅ PADER
Lige meget hvem der skev hvad - så er det stjålet fra P3's STRAX... Find på
noget selv

Følg John K's eksempel - måske ikke særlig godt men hvad - han fandt nok
selv på det

-Elmer

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 15-02-02 08:08

The weakest link "Elmer Music" <elmer.fjot@x-bytes.dk>, dared to write
this anyway:

> [...]
>noget selv
>
>Følg John K's eksempel - måske ikke særlig godt men hvad - han fandt nok

Hey HALLÅ PADE

Går en vittighed ikke ud på at fortælle den videre?

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 15-02-02 12:29

"Thomas Lund Hansen" skrev i en meddelelse

> Går en vittighed ikke ud på at fortælle den videre?

Nå, er det sådan det hænger sammen.... det er jeg da glad for - nu vil jeg
til at fortælle vittigheder igen. Jeg var ellers lige stoppet fordi jeg
troede det var tyveri

Kåre
- der også fik top 10 fra Farum Nærradio på e-mail for nogle dage siden.

Hvis er man er "nær" ved noget, så er man der næsten. Så når man taler om
nærradio er der vel kun tale om næsten radio - det forkalrer også kvaliteten
på de små næstenradioer....

Fra : Elmer Music

Dato : 16-02-02 16:59

"Thomas Lund Hansen" <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en meddelelse
> The weakest link "Elmer Music" <elmer.fjot@x-bytes.dk>, dared to write
> this anyway:

Hey HALLÅ PADE

Hører man en joke, som _skrevet_ af en person, så oplyser man som regel sin
kilde!
Sammenlign det med at citere.

-Elmer!

Fra : Lagerhead

Dato : 15-02-02 13:01

--

"Elmer Music" <elmer.fjot@x-bytes.dk> skrev i en meddelelse
> Hey HALLÅ PADER
> Lige meget hvem der skev hvad - så er det stjålet fra P3's STRAX... Find

> noget selv

Ret mig, hvis jeg ta'r fejl, men jeg mener da, at Strax-værten sagde, at han
havde modtaget joken på en E-mail? ...men det blev den jo ikke mindre morsom
af

Espen

---
Have YOU visited http://www.neilbrophy.com lately?

Fra : nikolaj borg

Dato : 15-02-02 17:30

"Lagerhead" <wess@vip.[spamoff]cybercity.dk> wrote in message
> [...]
han
> havde modtaget joken på en E-mail? ...men det blev den jo ikke mindre

Men til gengæld understreger det i allerhøjeste grad, hvor fantasiforladt et
program Strax er gået hen og blevet.

/Nikolaj

Fra : John K

Dato : 15-02-02 13:21

> Hey HALLÅ PADER

-SNIP-

Endnu et eksempel på hvor galt det kan gå når de små kommer for sent i seng

Fra : CRH

Dato : 15-02-02 15:10

Og alt det l... er startet p.g.a. en JOKE ??????????????????????????????

--
Venlig hilsen
Carsten

Fra : John K

Dato : 15-02-02 15:43

> Og alt det l... er startet p.g.a. en JOKE ??????????????????????????????

Har du et problem?

Fra : Jacob E

Dato : 15-02-02 16:38

Da det øjensynligt er mig, som har startet dette mudderskred ved at
pointere, at joken (så vidt jeg ved) var taget fra en anden nyhedsgruppe, så
lad mig være den som lukker ballet igen:

GLEM DET. Du har ret. En joke er en joke. Det er pisseligegyldigt om den
kommer fra en nyhedsgruppe, en Strax-vært, en sumpskildpadde... fortæl den
videre, videresend den på e-mail, gør hvad i vil. Det vigtigste er at den er
sjov.

Jacob E.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-02-02 16:54

CRH wrote:

> Og alt det l... er startet p.g.a. en JOKE ??????????????????????????????

Nu var det godt nok ikke mig der postede den til at starte med men var der
ikke engang en sang der gik noget i stil med:
"I started a joke.
It made the whole world laughing.
But I didn't see.
That the joke was on meeeeeeeeeeeeeeeeeeee......."?

/Robert

Fra : John K

Dato : 15-02-02 21:50

> [...]
> It made the whole world laughing.
> But I didn't see.
> That the joke was on meeeeeeeeeeeeeeeeeeee......."?

Jo da - legendariske Bee Gees.

Mvh

John K

Fra : Torben Larsen

Dato : 15-02-02 23:42

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message
> [...]
> It made the whole world laughing.
> But I didn't see.
> That the joke was on meeeeeeeeeeeeeeeeeeee......."?

Mark Knopfler - Irish Boy, soundtracket fra Cal

Torben