Sting covernumre
Fra : Lauridsen

Dato : 14-02-02 19:25

Hej
Jeg søger kunstnere der har lavet covernumre af Sting eller Police... Jeg
ved at Cecilie Norby har sunget "Set them free", men hvem har ellers lavet
indspilninger af Sting ?

Mvh.
Lars

Fra : Chris

Dato : 14-02-02 19:51

Isaac Hayes har indspillet Fragile.

/Chris

Fra : Lauridsen

Dato : 14-02-02 21:45

> Isaac Hayes har indspillet Fragile.
>
> /Chris
Hej
Det var lige det jeg ledte efter... Kom bare med flere eksempler

Lars

Fra : Lars B.

Dato : 14-02-02 22:15

In article <a4h7jq$j86$1@sunsite.dk>, dsl30271@vip.cybercity.dk says...

George Michael lavede for et par år siden en cover af "Roxanne"

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Spike

Dato : 14-02-02 19:56

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message

> hvem har ellers lavet indspilninger af Sting ?

Puff Daddy - Every Breath/Step You Take

--
Spike

Fra : Kim Petersen

Dato : 14-02-02 20:45

> Puff Daddy - Every Breath/Step You Take

Personligt ville jeg nu kalde det en voldtægt

Fra : Spike

Dato : 14-02-02 21:04

"Kim Petersen" <kems@DELETEmail.tele.dk> wrote in message

> Personligt ville jeg nu kalde det en voldtægt

*LOL*

--
Spike

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-02-02 18:07

"Spike" <xpeded@hotmail.com> wrote in message
> "Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Puff Daddy - Every Breath/Step You Take

Ja, den idiot skulle ha' været slået ihjel for den forbrydelse. Kort og
godt. Ingen retsag, ingen jury ... direkte i stolen.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 17-02-02 22:19

On Sun, 17 Feb 2002 18:07:02 +0100, "Kim Frederiksen"
<kim.frederiksen@post.tele.dk> wrote:

>Ja, den idiot skulle ha' været slået ihjel for den forbrydelse. Kort og
>godt. Ingen retsag, ingen jury ... direkte i stolen.

My point exactely, men ikke desto mindre har Sting i egen høje person
pr. definition selv sagt "OK" til fjolset Puff Daddy... Man undres.

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-02-02 23:25

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> wrote in message >

> My point exactely, men ikke desto mindre har Sting i egen høje person
> pr. definition selv sagt "OK" til fjolset Puff Daddy... Man undres.

Ja, han har sågar medvirket under fremførelsen ved MTV Music awards ... jeg
undrede mig gul og blå. Jeg er villig til at tilgive Sting denne
supernova-store bummert, denne ene gang, men lad det ikke ske igen.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Per Madsen

Dato : 14-02-02 23:34

BaSix - An englishman in New York

/Per

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-02-02 23:59

Krezip - Message in the bottle

- Martin

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-02-02 12:09

> [...]

>ved at Cecilie Norby har sunget "Set them free", men hvem har ellers lavet

Der er lidt her:

http://www.cybercomm.nl/~gugten/records.html#COVERVERSIONS_THE_POLICE_STING

--
Kasper Aae