Gratis NewsGroup Server (Warez Groups)
Fra : CNS

Dato : 14-02-02 16:32

Har ledt og ledt og ledt, men jeg kan sku ikke rigtig finde nogen gode..
Der skulle tilfældigvis ikke være nogen her der kender en god en?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-02-02 16:51

CNS wrote:

> Har ledt og ledt og ledt, men jeg kan sku ikke rigtig finde nogen gode..
> Der skulle tilfældigvis ikke være nogen her der kender en god en?

Du er totalt OT, men det ved du sikkert godt. Hvis ikke du kan få adgang til
hælercentralen er det bare synd.

Dette er ikke en gruppe for piratkopier, spil som er værd at spille er også
værd at eje.

Fra : CNS

Dato : 14-02-02 17:41

Hm, for det meste downloader jeg spil og spiller dem, hvorefter jeg måske
bliver rigtig addicted og køber dem... som f.eks. Counter-Strike, det kan
man ikke spille online hvis man ikke har købt spillet..

Fra : Core

Dato : 14-02-02 19:12

"CNS" <cralle@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hm, for det meste downloader jeg spil og spiller dem, hvorefter jeg måske
> bliver rigtig addicted og køber dem... som f.eks. Counter-Strike, det kan
> man ikke spille online hvis man ikke har købt spillet..

Hvad snakker du om?
du kan da godt spille Counterstrike online med den version som du downloader

Fra : Devast8or

Dato : 14-02-02 20:22

Ja, hvis han downloader mod versionen som kræver Half-Life + CD-Key. Hvis
han downloader retail versionen kan han ikke spille online da der ikke
følger en gyldig CD-Key med.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gichael

Dato : 14-02-02 20:26

Man kan være heldig at finde en på nettet :)
Folk har det jo med at dele ting i Kazaa m.m. også f.eks. deres serial
koder.

Mvh Michael

"Devast8or"
<SPAMSPAMSPAMSPAMdevast8or@IDONTLIKESPAM.systembl.BLOODYVIKINGS.dk> wrote in
message news:L7Ua8.13110$B43.901123@news000.worldonline.dk...

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-02-02 21:10

Rigtige "gamer" har selvfølgelig HalfLife, spillet der med rette har
kult-status!!

Ole

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-02-02 21:16

CNS wrote:

> Hm, for det meste downloader jeg spil og spiller dem, hvorefter jeg måske
> bliver rigtig addicted og køber dem... som f.eks. Counter-Strike, det kan
> man ikke spille online hvis man ikke har købt spillet..

Det er vil nok stort af dig - du køber med andre ord kun de spil som du
er nødt til pga. kopibeskyttelsen, flot.

Hvorfor ikke bare downloade de officielle demoer?

Fra : CNS

Dato : 15-02-02 01:04

årh, hold nu din kæft.
Hvis du ikke kan give mig den information jeg gerne ville have så kan du da
for fanden ignorere min besked. Ja, det var nok en dårlig undskyldning, men
jeg gider ikke demoer. Jeg spiller som regel warez versionerne og hvis jeg
så bliver addicted så køber jeg måske spillet.. Ikke om jeg vil bruge penge
på noget jeg kan få gratis. Og så er jeg sku skide ligeglad med hvad du
syndes om det. Og bare lige for at informere så fandt jeg hvad jeg ledte
efter.. Diablo 2, hvilket jeg måske også køber fordi jeg godt kan lide

Fra : Brian Høy

Dato : 15-02-02 06:12

"CNS" <cralle@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> syndes om det. Og bare lige for at informere så fandt jeg hvad jeg ledte
> efter.. Diablo 2, hvilket jeg måske også køber fordi jeg godt kan lide

Hvis du tror at det her var flame, så vent og se hvad der sker når du
spørger efter en cd-key i alt.games.diablo !!

Køb Battlechest ASAP (Diablo1, Diablo 2, Diablo 2 LOD og strategy guide
til LOD) kun 350 (for 5 CD ialt).

Installer LOD med det samme, da du eller vil spilde tid med at lave en D2
char som ikke er brugbar i LOD (og de 4 første acts er det samme i D2 og
LOD).

og så spil på Battle.net.

*softManb

Fra : CNS

Dato : 17-02-02 03:52

Lyder meget fornufttig.. Jeg ser lige om jeg kan skrabe nogle penge sammen
og så skrider jeg sku ned og køber det skide spil...

Men jeg vil nu gerne stadigvæk vide om der er nogen der kender en godt
NewsServer? :]

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-02-02 14:40

CNS wrote:

> årh, hold nu din kæft.

Det skal du da ikke bestemme.

> Hvis du ikke kan give mig den information jeg gerne ville have så kan du da
> for fanden ignorere min besked.

Det kunne da ikke falde mig ind, hvis du har det hårdt med at få påpeget
hvilken taber du er så synes jeg du skulle tage dig sammen og holde op med at
nasse på os der betaler for vores software.

> Ja, det var nok en dårlig undskyldning, men
> jeg gider ikke demoer.

Det forstår jeg ikke, de er hurtigere at downloade og nemme at finde.

> Jeg spiller som regel warez versionerne og hvis jeg
> så bliver addicted så køber jeg måske spillet..

Ifgl. hvad du har skrevet tidligere skal det vist forstås som at du køber noget
hvis du er nødt til det pga. kopibeskyttelse og ellers ikke.

> Ikke om jeg vil bruge penge
> på noget jeg kan få gratis.

Du skal vist være glad for at din nabo ikke har det på samme måde med computere
for så hentede han nok bare din. Kan du ikke fatte at du nasser på os alle
sammen når du ikke betaler for softwaren, hvis vi alle havde din holdning så
var der ikke nogen som lavede spil der var mere avancerede end hjerterfri.

> Og så er jeg sku skide ligeglad med hvad du
> syndes om det.

Du lader ellers til at havde dårlig samvittighed siden du prøver at forklare
dig, så måske er der håb for dig. TAG DIG SAMMEN!

> Og bare lige for at informere så fandt jeg hvad jeg ledte
> efter.. Diablo 2, hvilket jeg måske også køber fordi jeg godt kan lide
> spillet!!

Nu er jeg imponeret, er det sådan at vi skal falde på knæ allesammen fordi det
lykkedes dig at finde en piratkopi. Jeg er sikker på din mor er stolt over at
hendes søn er så dygtig.

Fra : Gizmoduck

Dato : 15-02-02 23:46

On Fri, 15 Feb 2002 14:39:59 +0100, iddqd@worldonline.dk wrote:

hjerterfri er faktisk ret avanceret, computeren er bare elendig til at
spille det ;)

Gizmoduck

--

To be childish keeps you young,
but to be treated like a child makes you old too soon

Fra : Highlander

Dato : 16-02-02 10:11

> [...]
> jeg gider ikke demoer. Jeg spiller som regel warez versionerne og hvis jeg
> så bliver addicted så køber jeg måske spillet.. Ikke om jeg vil bruge

Mener du ikke : jeg stæler alt hvad jeg kan, sålænge jeg er temmelig sikker
på ikke at blivet taget ?

> [...]
> syndes om det. Og bare lige for at informere så fandt jeg hvad jeg ledte
> efter.. Diablo 2, hvilket jeg måske også køber fordi jeg godt kan lide

Looser ... du har lige "stjålet" et spil du kan købe for 200 kr. - lol ..
hvor fedt ...

http://users.pandora.be/p0p0/youare.swf

Highlander

Fra : Jakob M

Dato : 16-02-02 14:55
Fra : Clausen

Dato : 16-02-02 17:37

On Sat, 16 Feb 2002 10:10:41 +0100, "Highlander"
<Highlander_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>penge
>
>Mener du ikke : jeg stæler alt hvad jeg kan, sålænge jeg er temmelig sikker

Vi skal selvfølgelig sikre os, at inden vi fyrer ovenstående af, så
har vi naturligvis købt vores Windows, alt hvad der ligger på
computeren.
Det er et absolut fåtal, der kan prale af det, men det er da rart at
støde på en sådan een.

Fra : CNS

Dato : 17-02-02 03:50

Hehe, det er sku sjovt at læse de mange flames man kan få ud af at spørge om
Warez her :D
Det kan sku også godt være jeg går hen og køber spillet.. Jeg har lyst til
at spille på BattleNet..

Og til psykopaten, det er ikke os alle sammen som har penge groende ud af
røven vel..

Fra : Highlander

Dato : 17-02-02 13:31

> [...]
> at spille på BattleNet..
>
> Og til psykopaten, det er ikke os alle sammen som har penge groende ud af

mine penge gror ikke ud af røven på mig, de kommer hver den 1. fra noget
der hedder arbejde !
det er noget med at vi sælger noget lidt dyrer end det koster at laver -
derved tjener chefen nogle penge og en del af dem giver han så mig ! og så
længe der er nogen der vil betale for det vi sælger , får jeg altså nogle
penge, som jeg så selv kan bestemme, hvad jeg vil bruge til.

Highlander

Fra : Highlander

Dato : 17-02-02 13:13

> [...]
> computeren.
> Det er et absolut fåtal, der kan prale af det, men det er da rart at

Okey det ser ud som ud du har misforstået min post ( i hvertfald det du har
citeret ), jeg mener såmen bare at CNS bør kalde en tingene ved deres rette
navn !
( men mange wazer føler sig stødt når man siger det er at stjæle - men er
det ikke det, når det kommer til stykket ? )

og endeligt : at mange gør det, gør det ikke mindre ulovligt -- jeg har
lige prøvet at fortælle politiet at alle køre for stærkt på den strækning -
tror du de var ligeglade ? -

jeg er knaldhammerende ligeglad om han wasser ( nasser) alle hans spil og
soft ware, men at poste det i et forum hvor der faktisk er flere der betaler
for deres spil, det er da det samme som at sige : ha ha ha ha .. se hvad
jeg kan .. i er da for dumme i betaler for jeres spil .. øøhh er det ok
hvis jeg spørger om hjælp her til det ? så synes jeg det er helt okey at
sige sin mening om ham ..

mig bekendt er det en gruppe, hvor fleretallet er tyveknægte, så det var nok
mere relevant at spørge der - istedet for at prøve at legalisere i denne her
NG.

highlander

Fra : CNS

Dato : 17-02-02 15:39

Ja, men hvis I ikke vil have mig så send mig dog over til den gruppe istedet
for :P