ECS K7S5A lan
Fra : pedder

Dato : 14-02-02 16:35

Hejsa

Jeg sidder med et sådan MoBo, og har smidt en AMD XP 1700 (1466 mhz) i - men
den bliver kun genkendt som en 1100 mhz ? har prøvet at finde en rev. nr for
at flashe bios med er i tvivl om hvor det står på mobo.
Kan nogen hjælpe ? vil også gerne have have info om hvilken flash program
der skal bruges. På esc's http står der ami322 og i manual står der ami8xx ?
Så hvis nogen har haft lign. probs , hører jeg meget gerne fra jer.

Jeg takker

pedder

Fra : Bear

Dato : 14-02-02 18:48

har du ændre CPU og bus hastighed i BIOS'en?? Den skal stå til 133/133

Bear
ICQ: 2745075

Fra : pedder

Dato : 14-02-02 20:36

> har du ændre CPU og bus hastighed i BIOS'en?? Den skal stå til 133/133.

DOH..... Pinligt Det hjalp, tak for oplysningen.

pedder

Fra : Óðin

Dato : 14-02-02 21:25

"pedder" <pedder@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> Så hvis nogen har haft lign. probs , hører jeg meget gerne fra jer.

Sæt FSB til 133 MHz. Skal sikkert gøres med en jumper eller DIP-switch.
11x100 MHz = 1100 MHz. 11 x 133 1/3 MHz = 1466 2/3 MHz.

Mvh.

/Óðin