Uploade fil fra Tomcat server?
Fra : Jacob Klinck Pederse~

Dato : 14-02-02 15:22

Hej hej
Jeg sidder lige og skal finde ud af hvordan jeg uploader en fil fra en
servlet/alm klasse på en Tomcat server til en disk på en anden server.
Problemet ligger i, at jeg har en MS IIS server, som jeg vil uploade en XML
fil til, fra en Tomcat server. Det er egentlig ligegyldigt hvor på IIS
serveren filen kommer til at ligge, bare den kommer til at ligge på
harddisken.
Det hele skulle gerne komme til at foregå via HTTP protokollen.
Det eneste Tomcat serveren ved om IIS er dens IP adresse og portennummeret
er selvfølgelig port 80.
Det skal lige siges, at IIS serveren kender intet til Tomcat serveren, så
jeg kan ikke bare sende filen som et svar til en klient.

På forhånd tak

Venlig hilsen
Jacob Klinck Pedersen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-02-02 16:42

"Jacob Klinck Pedersen" <jacob.helle@worldonline.dk> writes:

> Det skal lige siges, at IIS serveren kender intet til Tomcat serveren, så
> jeg kan ikke bare sende filen som et svar til en klient.

WebDav, eller send filen som en del af en formular. Du skal have en
passende fil-modtager paa IIS'en.

Hvorfor ikke bare lave ftp?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Jacob Klinck Pederse~

Dato : 15-02-02 13:50

Hej igen
I mit system er ftp ikke en mulighed og der er ikke noget der skal sendes i
en formular.
Der generes noget XML på Tomcat, som skal uploades til IIS, men ikke via
FTP.

Venlig hilsen
Jacob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-02-02 13:59

> [...]

> en formular.
> Der generes noget XML på Tomcat, som skal uploades til IIS, men ikke via

Med mindre det skal foregaa via telepati bliver du noed til at vaere
mere detaljeret.

Indtil videre vil jeg stadig anbefale at uploade filen via en form.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Morten

Dato : 15-02-02 14:18

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Med mindre det skal foregaa via telepati bliver du noed til at vaere
> mere detaljeret.
>
> Indtil videre vil jeg stadig anbefale at uploade filen via en form.

Enig. Dvs. åbne en socket til din host og sende en HTTP POST (en søgning
på "java http post socket" burde lede dig i den rigtige retning).

Mvh Morten