Ny High Fidelity Reference CD?
Fra : Kenneth K.

Dato : 14-02-02 14:39

Jeg ville høre om jeg var den eneste som har været uheldig. Jeg har netop
konstateret fejl på min reference CD nr.64. Det begynder ved nummer 8 og
bliver værre jo længere hen på CD'en man kommer. Det lyder nøjagtigt som om
det er en fæl ridse (hvissen i diskant, i takt med CD'ens rotation), men der
er _intet_ at se på CD'en.

Jeg har en Cambridge CD6 cd-spiller og den plejer ikke at brokke sig med
mindre der virkelig er grund til det. Er der andre som har oplevet dette med
deres nye reference cd?

M.v.h.
Kenneth

Fra : Kim Petersen

Dato : 14-02-02 20:41

Havde ikke haft min i spilleren inden din post, men nu har jeg afprøvet den
og... ingen problemer. Alt virker fint, ingen grimme lyde. Du må hellere
kontakte High Fidelity og udbede dig en ny CD.

Fra : Kenneth K.

Dato : 15-02-02 14:24

Tak for den konstatering.

/Kenneth