Medal of Honor Allied assult
Fra : Dabbu

Dato : 14-02-02 14:07

Medal of Honor Allied assult, er det fedt ? pengene værd ??

Mvh
Dabbu

Fra : Lakken

Dato : 14-02-02 14:05

Dabbu <1@1.11> wrote in message news:a4gcpc$bpj$1@sunsite.dk...
> Medal of Honor Allied assult, er det fedt ? pengene værd ??

Hva' med at købe det selv. I stedet for at "nasse" på andres
spiloplevelser!'

Mvh
Lakken
----------------------------------
Join us at www.lakken.subnet.dk
In here we're all Fake

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 14-02-02 14:29

> Hva' med at købe det selv. I stedet for at "nasse" på andres
> spiloplevelser!'

LOL!

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-02-02 14:35

"Lakken" <lakken@saintmail.net> skrev i en meddelelse
> [...]
Hej
Ja det er pengene værd

> Hva' med at købe det selv. I stedet for at "nasse" på andres
> spiloplevelser!'
>
> Mvh
> Lakken
Tag dig ikke af Lakken!!! han har vist spist for mange citroner
jeg forstår ikke folk der svarer, men som ikke gider at give et ordentligt
svar.
De kunne ligeså lade være med at svare IK´ Lakken

Mvh
Kurt

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-02-02 00:16

> [...]
> svar.
> De kunne ligeså lade være med at svare IK´ Lakken

Tag dog og tør dine øjne!

Måske du skulle læse lidt i Politikens Ironiordbog, når du skal
puttekassesove?

- Martin

Fra : Tobbi

Dato : 14-02-02 14:13

meget cool spil... sejere, federe og bedre end RTCW...
det er ihvetfald min mening.

Fra : Mogens

Dato : 14-02-02 16:28

On Thu, 14 Feb 2002 14:07:12 +0100, "Dabbu" <1@1.11> wrote:

>Medal of Honor Allied assult, er det fedt ? pengene værd ??

JA & JA, tydeligere kan det vist ikke siges.

Især missionen med landgangen i Normadiet
på D-dagen er vildt fed. Det er som at være
statist i "Saving Private Ryan".

Kun et lille minus. Spillet er alt for kort.

Mvh Mogens

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 15-02-02 00:05

Hvilken maskine skal man have for kunne køre det flydende med alle detaljer
slået til?

Mvh. Lars.

Fra : Wizeguy

Dato : 16-02-02 15:02

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> wrote in message
> Hvilken maskine skal man have for kunne køre det flydende med alle
detaljer
> slået til?

Mit umiddelbare bud:

1. Processor: 1 GHz eller derover
2. Grafikkort: GeForce2 Ti eller hurtigere
3. 256 MB RAM

Dette gælder en opløsning på 1024x768 i 32 bit.
--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-02-02 15:53

On Sat, 16 Feb 2002 15:02:04 +0100, "Wizeguy"
<anders@herlevkollegiet.dk> wrote:

> [...]
>2. Grafikkort: GeForce2 Ti eller hurtigere
>3. 256 MB RAM
>
>Dette gælder en opløsning på 1024x768 i 32 bit.

Jeg kører det kanon med 1 GHz, 256 mb og Geforce2 GTS
i 1158x864
Med alt i max.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 16-02-02 21:35

Nå men så kan min vidst godt være med.

1,2 Ghz AMD Athlon
Geforce 2 GTS 32 mb ddr ram
384 mb pc133 ram

eller hva?

Mvh. Lars.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 17-02-02 00:09

On Sat, 16 Feb 2002 21:34:49 +0100, "Lars Willum Christiansen"
<liladomo@post.tele.dk> wrote:

>Nå men så kan min vidst godt være med.
>
>1,2 Ghz AMD Athlon

Sådan en har jeg. Kører dog 1,3 GHz

>Geforce 2 GTS 32 mb ddr ram

Sådan en har jeg osse

>eller hva?

Demoen, som er det eneste jeg har prøvet (endnu) kører fornuftigt hos
mig, med default detaljer slået til. Et pissefedt spil, i øvrigt.

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 17-02-02 16:35

Hva' så når alle detaljer er slået til?

Mvh. Lars.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 15-02-02 20:17

"Dabbu" <1@1.11> wrote in message news:a4gcpc$bpj$1@sunsite.dk...
> Medal of Honor Allied assult, er det fedt ? pengene værd ??
>
> Mvh
> Dabbu

Jeg syntes at det er et lortespil - jeg blev skidesur da det pludselig var
slut :-/
Hilsen Joe