IIS server
Fra : Anders

Dato : 14-02-02 22:12

Jeg har lige instaleret IIS serveren på win2000, men jeg ka slet ikke få den
startet. Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan dette gøres?

Fra : Martin Poulsen

Dato : 14-02-02 15:16

"Anders" <anders@kaosfoto.dk> wrote:

> Jeg har lige instaleret IIS serveren på win2000, men jeg ka slet ikke få den
> startet. Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan dette gøres?

Start en Command Prompt og skriv 'net start "world wide web
publishing"'. Åbn din browser og gå til http://localhost/.

--
Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-02 15:44

Thu, 14 Feb 2002 13:11:51 -0800, skrev "Anders"
<anders@kaosfoto.dk>:

>Jeg har lige instaleret IIS serveren på win2000, men jeg ka slet ikke få den
>startet. Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan dette gøres?

Prøv i news:dk.edb.system.ms-windows.server, det har ikke noget
med html at gøre.

PS. Ret venligst din tidszone til Københan.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan M

Dato : 14-02-02 17:54

> PS. Ret venligst din tidszone til Københan.

Hvordan ser du hvilken tidzone manden har ?

... Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-02 23:06

Thu, 14 Feb 2002 17:53:49 +0100, skrev "Allan M"
<allan@allanm.dk>:

>Hvordan ser du hvilken tidzone manden har ?

Dels skriver min nyhedslæser det i svaret

-0800 er en eller anden amerikansk tiszone og fejlen opstår
oftest når man installerer en engelsk Windows, som default er sat
til denne og man ikke ændrer den under installationen.

Endelig kan du se det i headeren [Ctrl] + [F3].