Billedet vil ikke blive stående som baggru~
Fra : Kurt

Dato : 14-02-02 12:57

Hej jeg har på denne side, som ikke er færdig, men layoutet er, bortset fra
at nederst på siden, så var det tanken at korset skulle blive stående som
baggrund, mens man kunne scrolle nedad siden, men hvordan får jeg det til at
blive stående som vandmærke el.lign. samt kan jeg ikke få omgivelserne
omkring korset til at være gennemsigtigt, her er der en lille synlig
firkant, som ikke er køn.
Håber nogle kan hjælpe mig med dette, jeg bruger FP 2000, siden kan ses her:
http://hjem.get2net.dk/pagels/start.htm
hilsen Kurt

Fra : Jan Skov

Dato : 14-02-02 13:57

"Kurt" <K@xxPagels> skrev i en meddelelse
> [...]
> firkant, som ikke er køn.
> Håber nogle kan hjælpe mig med dette, jeg bruger FP 2000, siden kan ses

Har du prøvet egenskaber for siden, hvor du har valgt baggrundsbilledet -
der kan du afkrydse "vandmærke".
Så burde den ikke flytte med, når man scroller.

Jan
www.jsc.dk/vejle