Multi player spil
Fra : Gichael

Dato : 14-02-02 10:49

Hej

Jeg søger nogen multiplayer spil hvor man kan spille sammen mod computeren.
Her er lidt af hvad jeg har spillet.

EverQuest
Dark Age of Camelot
Diablo 1, 2 + diverse expansions.
Evil Islands
Starcraft
Age of Empire 1, 2.

Jeg har tænkt på at spille lidt Baldurs Gate 2 med min ven, men er det godt?
Det skal gerne være nogen lange spil som man ikke kører træt i ligesom Evis
Islands, hvilket var MEGA fedt de først 14 dage.

Mvh Michael

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 14-02-02 12:09

Hvad med Rouge Spear? 2 players mod terrorister(pc). Det er nu ike lige så
fedt som en ren multiplayer.

Jeg husker en bane der hedder Docks, der var "mod'et" til en tåget version,
man kunne faktisk ikke se særligt langt frem. Der havde vi det sgu sjovt når
vi rendte rundt der med en gatling-gun og skød på må og få. Det var sgu tit
vi fik hinanden uden at vide den anden var der.... nå. men nok om det.

Prøv også de andre spil i R6 serien.

Fra : Gichael

Dato : 14-02-02 12:14

Jeg har spiller Ghost Recon, Rainbow Six - Covert Operations Essentials,
Eagle Watch og Black Thorn. De er blevet lidt kedelige!

Fra : Tobbi

Dato : 14-02-02 14:05

hvad med :

Codename Outbreak
eller Empire Earth.. er dog ikke helt sikker på om man kan spille mod
puteren.

Fra : Gichael

Dato : 14-02-02 16:08

Hvordan er Codename Outbreak?

Jeg har prøvet empire earth.. fedt spil, men kedeligt i længden.. Ellers
mega fedt i multiplayer, og svære computere!

Fra : Tobbi

Dato : 15-02-02 11:11

jeg syns det er meget sjovt at gennemføre missioner med
en medspiller, dog lidt for nemt til tider...men en
fed stemning i spillet.

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-02-02 11:10

> [...]
Evis
> Islands, hvilket var MEGA fedt de først 14 dage.

Hvad Med Pool of Radiance. Det er lidt henad BG2

Michael
--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?